Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Heb last van een blad probleem wat ik zo niet terug kan vinden in andere verslagen of in het boek eigen teelt.
    een deel van het blad wordt helemaal geel en andere gedeelte blijft mooi groen​. paar van de onderste bladen beginnen dit nu ook te krijgen.

    Ik heb amnesia haze in 11 liter poten onder 600 watt Hps lamp staan.
    klok staat 10 dagen op 12-12.

    Geef voeding van plagron en zuur het water af op een pH waarde van 6.

    Het bladprobleem lijkt niet te verslechteren maar verbetering zit er ook niet in. moet ik hier iets mee doen om het te verhelpen?

    alvast bedankt
    Hosser
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    https://en.wikipedia.org/wiki/Chimera_(genetics)


    Ga je niets tegen kunnen en hoeven doen. Soms groeien ze er overheen, soms komt het in meer bladeren, heb er nog nooit iemand minder om zien oogsten.

    Comment


    • hosser
      hosser commented
      Editing a comment
      Bedankt voor je reactie. Weer wat geleerd. En gelukkig dat het geen kwaad kan.
Bezig...
X