bruinen vlekken en gele bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Herrhaffie
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2021
    • 39

    #1

    bruinen vlekken en gele bladeren

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Sinds kort heb ik last van bruinen vlekjes op mijn blad, en zelf heb ik geen idee wat er aan de hand is. De plant is nu op week 7. Iemand hier tips?
    Ik gebruik biobizz voeding, en zorg altijd dat de ph waarde rond de 6.3 is.
    Attached Files
  • Herrhaffie
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2021
    • 39

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Herrhaffie
    Dag allemaal,

    Sinds kort heb ik last van bruinen vlekjes op mijn blad, en zelf heb ik geen idee wat er aan de hand is. De plant is nu op week 7. Iemand hier tips?
    Ik gebruik biobizz voeding, en zorg altijd dat de ph waarde rond de 6.3 is.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Mooie toppen al. Over het blad durf ik niks te zeggen.
  • Ketelhuis
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1014

    #3
    Waarschijnlijk iets van secundaire voedingstekort, zwavel ijzer , probeer eens wat epsomzout te geven theelepeltje op een liter water dacht ik precieze afm moet je ff checken voor weed. Spul haal je bij kruidvat , kan swso geen kwaad zitten goeie dinge in voor je plant. Verder helpt t als je ook laat weten hoeveel je van alles geeft, biobizz heeft aardig wat flesjes op de markt.
    Zou ook blokkade van iets kunnen zijn.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment

    • Ketelhuis
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1014

      #4
      Kweek je op aarde btw?
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Jep, niet laten uitdrogen in dit stadium.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        In de bloei hebben ze water nodig, knikker er eens 10% van de pot inhoud in.

      • Herrhaffie
        Herrhaffie commented
        Editing a comment
        Dan ga ik vanaf vandaag maar meer water geven. Bedankt voor de tips. Hopelijk red de plant het tot het einde!
    • Ketelhuis
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1014

      #5
      Ziet er goed uit verder, gaat wiet vanaf komen.
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment

      Bezig...