Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Aramora
    Retired
    • Jun 2011
    • 11

    #1

    Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

    Korting op 420shop
    Hay, ik heb 2 weken geleden tent + enkele amnezia zaadjes gekocht

    Mn amnezia groeide echt super en nog steeds ... maar krijg een vreemde plek op mn blad die me niet echt veel duidelijk maakt

    Kan iemand ff kijke nemen en eventueel wat tips geven ?

    Alvast bedankt !IMG_0126.jpgIMG_0123.jpgIMG_0124.jpgIMG_0125.jpg
  • RocoCoco
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2011
    • 116

    #2
    Re: Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

    is dit je eerste kweek? Amnesia is niet echt een makkelijke soortje om mee te beginnen... maar ik kwam er zelf ook pas achter toen ik te laat was

    Comment

    • Aramora
      Retired
      • Jun 2011
      • 11

      #3
      Re: Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

      ja is men eerste kweek, euhm echt problemen heb ik niet bleek alles goed te doen :p verbrande plek was gewoon van druppel water onder men 400w lamp :p


      Hier heb je ng wat foto's

      By the way voorzie jij nog enige problemen die zich kunnen voor doen ? want ik dacht dat in dit stadium er niet veel meer kan misgaan toch ? toch zeker niet in mn tent waar alles zo goed bepaald is ?

      in elk geval bedankt voor reactie
      Attached Files

      Comment

      • SirSmokeAllot
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 1968

        #4
        Re: Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

        De weg naar rome is nog lang hoor Aramora, maar het ziet er alvast goed uit!
        Suc6 nog.

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #5
          Re: Eerste kweek en eigenlijk geen idee wat er aan de hand is

          suc6 man! als je deze run tot een goed einde kan brengen zul je een lekker wietje overhouden.
          Opletten dat je ze optijd in de bloei zet want deze plantjes blijven de hoogte ingaan
          geef ze ook lekker de ruimte deze soort komt het beste tot zijn recht als ie niet krap staat
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          Bezig...