Bladprobleempjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kryptonyte
    Stoner
    Member
    • May 2011
    • 21

    #1

    Bladprobleempjes

    Korting op 420shop
    hallo.
    Ik heb 3 Powerplants in normale potgrond staan. Met tl's erboven. Ik heb ze een paar dagen geleden overgepot naar deze grond.
    Ohja dit is mijn eerste kweekje. Ik zag op een paar blaadjes een witte aanslag zitten. K heb even rondgelezen maar twijfel
    nog steeds of het wel meeldauw is: Dit is tevens het blad dat een beetje geel is geworden, Weet iemand ook hoe dat komt/ te verhelpen is?

    P1520[01]_29-06-11.jpgP1520_29-06-11.jpg
    Of ben ik gewoon paranoia?

    Mvg.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Bladprobleempjes

    foto een lijkt idd op meeldau, foto twee lijkt me incectenschade vermoed trips gezien de grijse vlekjes.

    Comment

    • Kryptonyte
      Stoner
      Member
      • May 2011
      • 21

      #3
      Re: Bladprobleempjes

      Als het trips is, kan ik die beestjes dan zien?
      Want ik heb ze zorgvuldig bekeken maar ik zie niks dat op beestjes lijkt.

      Comment

      • Smokey M
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 85

        #4
        Re: Bladprobleempjes

        Yuu de manne , dit is ook mijn eerste kweek en ik denk dat ik hier met hetselfde probleem zit als jij ..
        SAM_0025.jpgSAM_0023.jpgSAM_0053.jpg

        heb er 3 en eerst had alleen de bevenste dat en ook het ergst maar nu begint de derde het ook te krijgen
        SAM_0047.jpg
        graag enige informatie ..?
        Grtzz
        One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

        Comment

        • Krisseep2
          Senior Stoner
          Member
          • May 2011
          • 35

          #5
          Met die witte vlekken heb ik geen ervaring jammer genoeg maar die gele/bruine vlekke in de bladeren kreeg ik van slechte ph waarde :s check je je ph?


          Growing 4 fun

          Comment

          • mallepiet
            Retired
            • Jun 2011
            • 8

            #6
            Re: Bladprobleempjes

            wie kan me helpen is er zo iets als ph min voor de dames als ec naar de juiste procent te brengen heb al ph min maar nu me ec nog heb de meters van milwaukee sm 100 ph en sm302 ec meters wie ken me helpen met info gr mallepiet

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Bladprobleempjes

              Meeldauw is een schimmel, en zit in de lucht, en aan beestjes.
              Ze houdt van vocht.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Kryptonyte
                Stoner
                Member
                • May 2011
                • 21

                #8
                Re: Bladprobleempjes

                iK heb ze gister besproeid met (magere) melk en water.
                Meeldauw is nu grotendeels weg

                Comment

                • Kaliber308
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Dec 2014
                  • 40

                  #9
                  Re: Bladprobleempjes

                  Bevalt je sm302 een beetje? Ik heb hem net aangeschaft dus ben benieuwd naar uw ervaring.
                  KEEP IT GREEN!!!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Bladprobleempjes

                    Ghehe...

                    mallepiet : Laatst Actief: 29th August 2011

                    Ik stap in m'n DeLorean en zal 't even gaan vragen aan Pietje.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...