Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Buitenkweek - verkleuring blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek - verkleuring blad

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,

    ik heb 2 buiten planten, ze staan in de volle grond en ik geef geen voeding oid

    de bladeren beginnen te verkleuren, iemand die weet of er iets is wat ik zou kunnen doen om eventuele problemen tijdens de bloei te voorkomen? Of hoef ik me nergens zorgen over te maken?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Even wat extra uitleg, de linker plant begint het blad van buiten naar binnen geel te worden daar maak ik me vooral zorgen over.

    de rechter plant beetje geel blad

    Comment


      #3
      Hey,


      Je bent zeker laat met de plantjes begonnen ?

      Mag ik weten of je je water afzuurt en of eventueel enige voeding gebruikt?

      ik denk namelijk zelf dat dit een voedingsprobleem is.

      Je aarde of potgrond is altijd voorzien van voeding maar deze kan op ten duur op raken.

      aangezien je gele bladeren krijgt denk ik dat je planten een voedingstekort hebben of te nat staan of hebben gestaan.

      voelen de gele bladeren een beetje dik aan ?

      gegroet



      Comment


      • Lerrihuana
        Lerrihuana commented
        Editing a comment
        Alleen met warme dagen heb ik gewoon kraanwater gegeven maar vooral doet de regen het grootste werk dus de ph weet ik niet

      • Grower070
        Grower070 commented
        Editing a comment
        Hey, ik denk dat dat te maken heeft met dat je het water niet afzuurt, je planten nemen nu geen enkele voedingsstoffen op.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Ze staan in volle grond suffie

      #4
      No volle grond hoef je niet tevoeden en water afzuren al helmaal niet. Denk wel dat je er paar gieters water op mag gooien als ik het zo zie
      God was never on your side..

      Comment


      • Lerrihuana
        Lerrihuana commented
        Editing a comment
        Thanks, laatste dagen wel veel geregend. Zou je zeggen dat ik met regen geen water hoef te geven en als er geen regen is ik water bij moet geven?

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Duw je vinger is in de grond dat en voel hoe nat het is. Durft te wedden bijna droog

      • Ricotico97
        Ricotico97 commented
        Editing a comment
        ik denk het zelfde als belladonna idd wat bijtanken water

      #5
      Bedankt allen, nooit bij stil gestaan. Ik ga het proberen.

      Comment


        #6
        Ennnnnn
        God was never on your side..

        Comment


          #7
          De grond was inderdaad wat aan de droge kant, heb heel eerlijk gezegd ook veel te weinig water gegeven omdat ik dacht dat de regen voldoende zou zijn. Ik geef nu iedere ochtend een paar gieters water. Even aankijken of het beter wordt. Ben wel benieuwd, de (voor)bloei is redelijk in gang gezet en de toppen beginnen redelijk de lucht in te groeien

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            We houden bij water geven meestal 10% van de pot inhoud aan, dus in de volle grond heb je wel wat meer nodig ja.
        Bezig...
        X