Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hulp nodig! (te veel water?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hulp nodig! (te veel water?)

    Korting op 420shop
    Mijn plantjes staan mooi in bloei en heb ze nu 2x voeding gegeven. Ten tijde van het planten heb ik ook wat korrels van RQS in de aarde gestopt. Nu ben ik bang dat ik teveel voeding heb aangemengd met het water (2/3ml teveel plagron). Ik zie bij een plant gele randen ontstaan aan de bladeren en kleine gele punten / gebogen punten naar beneden. Wat denken jullie dat het is? Nutriënt burn? Teveel water? Het zijn watermelon auto seeds van RQS.
    temperatuur / LV zijn in orde.

    Wellicht iets te veel water gegeven, weet iemand of dat ook eventueel de oorzaak kan zijn? Grond voelt na 1 dag goed vochtig dus ik wacht even met bewateren.

    IMG_1396.jpg
    IMG_1399.jpg
    Attached Files
    Last edited by Silas; 27 September 2023, 12:07.

    #2
    Is dit van boven aan de plant die gele punten? (Een teveel is van boven) wss omdat dit een autoflower is en minder voeding nodig heeft.

    Ik ben gestopt met voeding in de grond te stoppen voor die reden eenmaal erin haal je die niet gemakkelijk uit en als je die eruit haalt wat niet goed is voor de wortels en plant, hoeveel zit er dan nog in?

    Hydro heb je dat niet natuurlijk en kan je bijstellen, ik weet hier heb je niet veel aan. Maar succes in ieder geval.

    Comment


      #3
      Oja. Best een betere titel kiezen en dit topic verhuizen naar bladproblemen😉.

      Silas

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Gedaan en titel aangepast.

      #4
      cannabis_tekorten.png

      Kijk hier even tussen...
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


        #5
        Hydro gaat nog veel sneller mis want daar is geen buffer!!!!!!!

        Comment


          #6
          Hierbij wat foto’s met daglicht. De onderste bladeren zijn wat lichter gekleurd (ik vermoed door te weinig licht?). Het is een kleine tent. Kan iemand mij wat advies geven voor de bladeren? Alvast bedankt
          IMG_1422.jpg IMG_1419.jpg
          Attached Files

          Comment


            #7
            Denk gevalletje waterallergie en daardoor een tekort al dan niet door blokkade. Bovenin prima dus zou t ff bij alleen ingestraald water houden zonder voeding.
            Kan ook ff spoelen met azijn dan ben je er het snelste vanaf.

            Suc6
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #8
              Geef vanaf nu gewoon water met PH+-6 zonder voeding en probeer vooral niets te compenseren. Voor de rest succes ermee

              Comment

              Bezig...
              X