Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Dit is een vraag over een plant, een groene plant, een ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dit is een vraag over een plant, een groene plant, een ....

    Korting op 420shop


    Ik lees al een tijdje mee op het forum, en heb er eens tijdje over nagedacht om ook te gaan posten, bijdeze.

    Let's Start, heb al een aantal keer Auto's gekweekt, maar sinds ik een photosynthese in mijn tuin heb gehad wil ik niet meer anders, de plant is zoveel mooier.

    Ik heb twee keer Sour Diesel & 2 keer een Gorilla Glue (RQS) (kweekverslag denk ik nog over na)
    Ik heb de buitenplant die last had rupsen binnen laten afbloeien. Na wat plukken is dat prima gegegaan.
    In die tent staan dus nu 4 nieuwe plantjes.
    waarvan 2 plantjes 2x getopt, en twee plantjes 1 keer. (als test, om te kijken waar ik meer uithaal)
    Nu zag ik dat 1 van de GG#4 wat vreemde blad had (onderste eerste echte bladen) ik heb ze twee weken geleden al eens behandeld met NEEM olie goedje plus wat groene zeep.
    Met een microscoop bekeken, maar kan geen bewegende beetjes oid vinden
    Lijkt Thrips achtig, maar weet het niet zeker.

    IMG_2986.jpg


    Vraag twee,

    10 September kiemen, 2 dagen later pen wortel te zien, in kleine potjes gezet.
    14 September zag ik ze boven komen.
    Ik reken 1,5/2 weken voor de zaailing fase.
    Als ik dan goed reken zit ik nu in week 2 van negatieve fase..?
    Wie kan mij helpen? Of heeft een mooie online/offline tool om dit overzichtelijk te houden?


    ​​
    Last edited by luchtfietser; 11 October 2023, 12:26.

    #2
    Ik begin te tellen vanaf ze boven de grond komen,anderen vanaf de zaadjes water raken maakt allemaal zoveel niet uit ,die paar dagen maken het verschil niet ,ėchte bloeiweken tellen ,en dan nog ....

    En hetis nog eens zo beleefd u ff voor te stellen op het daarvoor dienende topic

    Comment


      #3
      Ah je hebt gelijk dat had ik idd nog niet gedaan, bijdeze ik heb net wat uit mijn mouw geschud!

      Comment


        #4
        Ik heb inmiddels de twee blaadjes eraf gehaald, die worden toch niet meer goed, hopen dat de andere leafs gespaard blijven.

        Comment

        Bezig...
        X