Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is er aan de hand met deze wietplanten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is er aan de hand met deze wietplanten ?

    Korting op 420shop
    Hallo Leden,


    Op 4 oktober heb ik 4 autoflowers gepland. Ze zijn dus al een paar weken oud. Echter beginnen nu de bladeren symptomen te tonen waarvan ik niet precies weet was ze betekenen. Graag zou ik daarvoor jullie expertise willen inschakelen.

    Ik voed ze na de eerste week in de bloei met palgron terra bloeivoeding. Zuur af met PH - tot 6,5. 2x Auto Northen light en 2x Auto Banana Blaze in 15L zakken



    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    #2
    Ze lijken te smachten naar water, 15 literzakken zijn zomaar droog in de volle bloei. Die moet je dagelijks wateren.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Ik Kweek ook met plagron mijne staan in 30l 5l of meer en 15l 2.5 l of meer krijge om de dag water en flink ook ze kunne bijna elke dag wel water gebruiken je grond is volgensmij wel wel nat ma lijk wel of ze dorst hebben zo tezien geef je niet te veel voeding of een ph probleem ? Anders zou toch dorstig kunnen staan bloeiende planten eerste pa dagen gaan ze rustig daarna gaan de krengen zuipen

      Comment


        #4
        Die lijken idd dorst te hebben.
        Hoe zit het met je klimaat in de tent?

        Comment


          #5
          Bedankt voor alle reacties. Het kan goed zijn dat ik ze te droog heb staan aangezien ik zie om de 2 a 3 dagen water geef. Heb ze nu flink wat water gegeven en ga weer water geven wanner de bovenste laag weer een beetje droger is.

          Buzz Highyear Het klimaat is niet al te optimaal. Het is gemiddeld 16 graden in de tent. LV is rond de 50% nu

          Comment


          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Gemiddeld 16graden, nou dan weet je waarom ze er zo bij staan ….
        Bezig...
        X