verbranden of overvoed.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ashdra
    Banned
    • Aug 2008
    • 326

    #16
    Re: verbranden of overvoed.

    brainstormpje:ik weet niet veel van lampen en de hitte die ze afgeven, maar wel dat dit per lamp verschild..

    en over hoe licht onstaat.. en hoe je licht dimt.. minder stroom toedienen of de weerstand verhogen ,waardoor je meer stroom verlies hebt, onderweg, en meer warmte en dus minder licht.

    ben ik nog te volgen?

    mischien geeft je 400 W lamp meer temperatuur af dan die 600 W..
    zeker weten? test ff. Meet de temperatuur van die 2 lampen.

    Edit: even iets heel anders, hoe is jou luchtvochtigheid? verwacht dat ie aan de lage kant zal zijn.

    Comment

    • fallas
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2008
      • 53

      #17
      Re: verbranden of overvoed.

      mijn luchtvochtigheid ligt tussen de 40 en de 70 dus dat zit wel goed
      grtz Fallas

      Comment

      • fallas
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2008
        • 53

        #18
        Re: verbranden of overvoed.

        Zo net ff wezen kijken en ze staan er nou nog zieliger bij blaadjes zijn nog verder verdort en hangen slap.
        Snap er niks van. Lv is goed aarde is niet zeiknat en ook niet gortdroog.

        HELP!!
        Attached Files

        Comment

        • ashdra
          Banned
          • Aug 2008
          • 326

          #19
          Re: verbranden of overvoed.

          doet denken aans pint.. in een heel vroeg stadium

          je kunt om te testen de ondersta bladeren, onderkant er van nat spuiten met de plantenspuit, áls er spint is, dan moet dat meteen zichtbaar zijn

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #20
            Re: verbranden of overvoed.

            Bij spint zitten er vlekjes op je bladeren.

            Hier lijkt het blad wel uit te drogen of uitgezogen.
            heb je veel grond van die lightmix gebruikt?

            Peace

            Comment

            • fallas
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2008
              • 53

              #21
              Re: verbranden of overvoed.

              nee niet echt ze stonden eerst in 6liter lightmix dus ze hebben nu zo'n 9 liter allmix of moet ik ze totaal in de allmix zetten.
              heb ook gehoord dat het een ph blokkade zou kunnen zijn. weet iemand hier meer van

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #22
                Re: verbranden of overvoed.

                En dat 6 liter potje was helemaal door geworteld?

                Peace

                Comment

                • fallas
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2008
                  • 53

                  #23
                  Re: verbranden of overvoed.

                  ja de penwortel kwam onder de pot uit een cm of 3 en er zaten ook al wortels aan de zijkant

                  Comment

                  Bezig...