ik heb op de fotos op dit topic gezien en gelezen dat mijn planten een mg te kort hebben hoe kan ik dat het besten op lossen?
mg te kort wat te doen
Collapse
X
-
Re: mg te kort wat te doen
dat kan toch geen kwaat voor de toppen want ik zit op einde van de 5 week 12op12 uur en er staan al vlinken toppen in?
kan ik dit met de voeding mee geven of moet ik dit apart aan maaken met 10 literwater.
ik stel meschien wel een stomen vraagen .
maar ja ik ben ook een beginnende kweeker.
en ik heb toch wel het een en het ander gelezen op het forum.
en monty nog bedankt voor je snellen rec.
met mijn volgende kweekje ga ik wat meer fotos en verslagje op het forum zetten.
ik wens alle forum leeden een goede kweek gr jupkeLast edited by jupke1962; 21 July 2011, 07:03.Comment
-
Re: mg te kort wat te doen
Ik zou het niet samen met de voeding doen maar gewoon eenmalig in een waterbeurd, water eventueel wel aanzuren. Schaad je bloei niet maar in week 5 kan je je natuurlijk afvragen of het zich nog loont. Een mg tekort toont zich int blad pas opt allerlaatste de plant heeft al langer tekort eraan. laatste weken wil je eigenlijk ook niet echt meer voeden. dus of nog veel zin heeft weet ik niet. je kan ook die 3 weken zo =nog uitzingen.Comment


Comment