gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen seed

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dafken
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2011
    • 28

    #1

    gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen seed

    Korting op 420shop
    Collega kwekers,

    Ik noem mij wel kweker, maar ben een beginneling. MIjn eerste kweekje heeft problemen.
    Kan er iemand adviseren wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!SUC50507.jpgSUC50508.jpgSUC50509.jpgSUC50510.jpgSUC50511.jpgSUC50512.jpgSUC50513.jpgSUC50514.jpgSUC50515.jpgDe twee laatste foto's is een bovenzicht. Daar is alles normaal op de toppen.

    Ik geef als voeding: terra hypro grow and bloom for soil
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

    Het lijkt dat er enige tijd te veel voeding is gegeven, waardoor bij de aanmaak van nieuw blad verbranding optrad. Vervolgens lijkt het voedingsoverschot terug te lopen en is het nadien gegroeide blad groen. Zou een of twee keer te veel voeding niet de oorzaak kunnen zijn? Verder vind ik het een "deftige" plant. Aan de reeds opgetreden verbranding valt nu niks meer te doen.

    Comment

    • dafken
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2011
      • 28

      #3
      Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

      Xtreme,
      Het zou kunnen kloppen. Toen het dagen aan een stuk geregend had, verkleurden de bladeren naar een geel-groene kleur. Ik heb toen een beetje opgezocht en dacht dat het een ijzer tekort was door het vele regenwater. Ik heb toen 3 dagen vrij sterk gevoed.
      Wat kan ik nu het best doen? Gewoon niet meer voeden?

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

        Dan was mijn vermoeden gerechtvaardigd, getuige je reactie. Voorlopig geen voeding geven, maar hoelang? Daar kan ik alleen maar naar raden. Zelf zou ik de komende 3 weken geen voeding geven en daarna uitsluitend PK13/14 of een andere bloeiversterker. Maar anderen denken daar wellicht anders over: ik heb niet de illusie dat mijn visie de panache voor alle (planten)kwalen is.
        Succes.
        Last edited by Xtreme; 6 August 2011, 18:52.

        Comment

        Bezig...