tja bladbprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #1

    tja bladbprobleem

    Korting op 420shop
    He ff jullie mening horen over dit probleem.
    De ph van t water in spain is erg hoog, heb dus ook een ph probleem, sinds 3 weken zuur ik t water af naar 5.8.
    Heb vandaag een grondmonster genomen van een potplant ( extrema ) en de ph is 6.6 valt me nog mee trouwens.
    Het begint duidelijk van onderuit en gaat dan omhoog

    Nu staan de planten ook te bakken in de zon, dagen van 35 graden in de schaduw denk dat dat ook een deel van t probleem is.
    Heb de plant verplaatst naar meer schaduw en in de nacht gaat ze naar binnen want vorige week ben ik geript van mijn autoflowers.

    Ok foto's

    DSC03184.jpgDSC03185.jpgDSC03186.jpgDSC03187.jpgDSC03188.jpgDSC03189.jpgDSC03190.jpgDSC03191.jpg
    sigpic
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: tja bladbprobleem

    Bericht verwijderd. Het beviel TS niet.

    Ik dacht een hulpvolle aanvulling op je kennis, en van iedereen die dit toevallig leest, te geven.
    Ik wist niet dat de vraag alleen uit onzekerheid gesteld werd.
    Last edited by QnQ; 13 August 2011, 17:50.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: tja bladbprobleem

      Inderdaad, geweldig handige link die teveel mensen niet kennen

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #4
        Re: tja bladbprobleem

        ja sorrie reageerde een beetje overspannen.
        En idd is deels onzekerheid in ieder geval bedankt voor je reaktie
        Last edited by inti; 13 August 2011, 19:47.
        sigpic

        Comment

        Bezig...