Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bruine bladeren

    kijk dat is je probleem!overdag is de lucht natuurlijk warmer dan s,nachts,daarom kweken bijna alle binnen kwekers ,z,omers snacht,s met de lampen aan.bv van 2100 tot 9 uur s,ochtens.je kan de nacht eenmalig met 12 uur verlengen en daarnaa gewoon snachts met je lampen aan gaan draaien.

    Comment


      #17
      Re: bruine bladeren

      moet dat het bruine blaadjes samen met goeie hoeveelheid water verhelpen

      Comment


        #18
        Re: bruine bladeren

        zal geen top oogst meer worden,maar als je de temperatuur onder de 30 graden weet te houden,zullen je plantjes beter gaan drinken,en ook de zouten in je voeding beter gaan verwerken.

        Comment


          #19
          Re: bruine bladeren

          oke ja ik ga het proberen en ik zal het wel laten weten ben weer een stuk wijzer geworden vandaag harstikke bedankt

          ---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 16:57 ----------

          kan het er ook mee te maken hebben dat ik spint heb gehad ik heb ervorige week spul voor overheen gespoten en vandaag de herhaling ervan t valt me namelijk op welke planten beetje spinnewebjes hebben die zien het er slechts uit
          gr denniskuh

          Comment


            #20
            Re: bruine bladeren

            blad voeding,en anti spint of schimmel goedjes.altyd spuiten ,in het donker,nooit met de lampen aan,want dan kan die zooi je blad in branden.

            Comment


              #21
              Re: bruine bladeren

              ik heb het 15 min voordat lampen uitgaan gedaan zodat bladeren niet echt kunnen verbranden

              Comment

              Bezig...
              X