Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bleek plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bleek plantje

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Bleek plantje

    De onderkant van die kleine potjes zijn eraf he?

    Geef je genoeg water? Welke grond is het?
    Kan je eens een foto trekken zonder het licht aan, lijkt mij toch duidelijker.

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Bleek plantje

      De onderkant is eraf, water krijgen ze dagelijks aarde voelt vochtig aan.
      Sinds donderdag staan ze in die grootte potten gevuld met universele verta potgrond van goeie kwaliteit (verkopen we op men werk ). Straks zal ik een foto trekken wanneer het licht uitgaat (8.30u).


      Op de foto staat de aarde wat droog maar ze komen van 18uur te zonnen en krijgen water wanneer het licht weer aan gaat. En ze zijn nu met zen drieen die zo bleek zien, zou er teveel voeding in de aarde zitten? Het begint aan het ondersteblad de tip verbleekt en zo trekt het verder over het gehele blad en dan op het laatste word het tipje dor. Ga nu eerst naar men werk achter z'on streepjes phtest.
      Where dit I gow rong

      Comment


        #4
        Re: Bleek plantje

        Update
        Zitten piekeren waar ik fout zat, het was dus begonnen met te verpotten was zelfde aarde als in onderkant kleinepotjes, zelfde water, maar sinds ik ze verpot had gaf ik water op de aarde van de 20lpotten en niet meer in de kleine potjes en waar zitten de meeste worteltjes nu? in het klein potje. Dus gisteren wanneer de zon aansprong overvloedig water gegeven langs de kleine potjes en vanmorgen kon ik gelijk enige verbetering zien het nieuwe groen is weer donkerder en de bleek groengelige bladeren zien er ook wat beter uit, denk dat de die met de tijd zullen afvallen. Vandaag zien ze er al weer een stuk beter uit en de groei zit erweer in. Ziezo hopelijk is het opgelost, thanks to smokey om me in de goeie richting te doen denken.

        Greetz, Vdb

        Comment


          #5
          Re: Bleek plantje

          Dat is goed nieuws , hebben ze binnenkort weer mooie groene bladeren.
          Keep it up!

          Peace

          Comment

          Bezig...
          X