Bladprobleem. hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Popos
    Retired
    • Feb 2011
    • 217

    #16
    Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

    Cannazym is geen voeding maar ZORGT wel voor voeding doordat hij de dode bestandsdelen "opeet" en zorgt voor grondstoffen die klaar zijn om opgenome te worden door de wortels , of had ik dit verkeerd begrepen?

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ads/8984-Enzym.

      Comment

      • ImmetJe
        Stoner
        • Aug 2010
        • 23

        #18
        Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

        Dag,
        Nou het probleem komt weer terug bij nieuwe scheuten ook. verbrande punten en bladpunten die niet recht groeien. nog steeds teveel voeding? heb ze van het weekend weer voeding gegeven en heb het idee dat sins toen het weer fout ging. Begon weer met voeding omdat de onderste bladeren een beetje geel werden. meot ik nou weer alleen water gaan geven?? of ligt het aan de ph waarde misschien? dan ga ik vanmiddag wel even spa blauw halen.

        Comment

        • ImmetJe
          Stoner
          • Aug 2010
          • 23

          #19
          Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

          Nog 3 verse foto's:
          IMAG0169.jpg
          IMAG0170.jpg
          IMAG0171.jpg

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #20
            Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

            Ik weet niet precies wat je met die plantjes hebt uitgehaald: maar volgens mij gaat er nog geen gram vanaf komen.

            Comment

            • ImmetJe
              Stoner
              • Aug 2010
              • 23

              #21
              Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

              Zou je denken??! dan ken ik em beter meteen weggooien.

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #22
                Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                Op je foto's tref ik geen bloesems (toppen) aan. Naar ik aanneem wil je niet uitsluitend blad roken.

                Comment

                • ImmetJe
                  Stoner
                  • Aug 2010
                  • 23

                  #23
                  Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                  ohh nee joh ik moet de plant ook nog in de bloei zetten hoor heeft al wel haartjes overal bij de afsplitsingen.

                  Comment

                  • Xtreme
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 4271

                    #24
                    Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                    Het is toch een buitenplant? Althans, de foto's zijn buiten genomen. Dan had de plant toch allang moeten bloeien?

                    Comment

                    • ImmetJe
                      Stoner
                      • Aug 2010
                      • 23

                      #25
                      Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                      zet de plant eigenlijk alleen buiten met mooi weer. de plant in de nacht gewoon licht(110W tNeon)

                      Comment

                      • ImmetJe
                        Stoner
                        • Aug 2010
                        • 23

                        #26
                        Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                        Bij nieuwe scheuten doet het probleem zich niet meer voor dus das mooi. zit gewoon genoeg voeding in de boden nog dus.
                        Heb de planten nu ook 2 dagen op 12/12 lichtcyclus gezet.

                        Comment

                        • ImmetJe
                          Stoner
                          • Aug 2010
                          • 23

                          #27
                          Re: Bladprobleem. hulp gevraagd

                          Deze kan dicht hoor! probleem is nu opgelost.

                          Comment

                          Bezig...