Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Roeste plekken op blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Roeste plekken op blad

Korting op 420shop
    Yo allemaal,
    Ben bezig met m'n 2de kweekje en alles verliep perfect tot vorige week.
    Ik kweek uit zaad en heb 9 planten staan, 4 x Blue Cheese, 4 x Jack Herrer en 1 White Widow. Het is wel raar dat het probleem alleen de blue cheese en white widow betreft aan de jacks merk ik niets. Vorige week merkte ik kleine roeste plekjes op in de kop van de plant. Ik heb er montys blad probleem oplosser bijgehaald en dacht dat het wel een magnesium tekort kon zijn, ook omdat ik al last had van bladen die afvielen zonder te verwelken. Heb me dadelijk een fles magnesium aangeschaft en 1 x met m'n voedingswater meegegeven. Nu 1 week later is het zelfs nog slechter geworden al vallen er wat minder bladen af toch moet ik er elke dag nog een paar oprapen. Ook beginnen er nu wat bladen onderin de plant te verwelken. De planten staan nu in (zichtbare bloei) week 4. Ik volg het voedingschema van bio nova en geef BN supermix + BN pk13/14 mee (ec nu 1.60) en zuur men water altijd af tot op ph 6.0. Al vind ik wel dat er volgens het schema al vrij vroeg redelijk veel pk moet meegegeven worden houd ik me aan het schema. M'n temperatuur is redelijk constant 26-27° lamp aan en 20-21° lamp uit, luchtvochtigheid 35%-40% lamp uit en 20%-25% lamp aan. Ik ga NOOIT gluren bij de dames als het donker is. Heb wat foto's erbij gezet zo wordt het
    allemaal waarschijnlijk wat duidelijker.
    Dit is de blue cheese:

DSCI0154.jpgDSCI0167.jpgDSCI0150.jpgDSCI0151.jpg
    Dit is de White Widow:

DSCI0163.jpgDSCI0156.jpgDSCI0164.jpg
    Dit is de Jack Herrer:

DSCI0165.jpgDSCI0153.jpgDSCI0152.jpg
    Dit is mijn setup:
    Homebox 120*120*200
    600w + adjust a wing
    medium: special mix gold label
    Bio nova supermix + pk 13/14
    1 x No mercy tensiometer