Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

probleem met blad/planten??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem met blad/planten??

    Korting op 420shop
    PB100024.jpgPB100019.jpgPB100022.jpgPB100026.jpgPB100014.jpgPB100021.jpgPB100013.jpgPB100020.jpgPB100023.jpgOkey! ik heb nu dus een tent mammoet met 2x 400 watt ik ben nu bezig met 5x powerkush en 5x blue hash alles was okey tot een week geleden de planten gaan met de puntjes van het blad naar beneden en onderaan de bladeren zie ik gele vlekjes op het blad ik geef echt minimale voeding want er zit al voeding in de aarde waar de plantjes in zitten (royal Mix van plagron) de ph heb ik net nagekeken en die zit op 6,0 ec is 0,4 rhizotonic en vega ik zet er een paar foto's bij misschien dat iemand een soortgelijk probleem heeft gehad en mij de oplossing kan geven

    vriendelijk bedankt alvast!
    Last edited by angelo2011; 10 November 2011, 11:33. Reden: foto's aanpassen

    #2
    Re: probleem met blad/planten??

    Zeer wazige foto's en onder hps licht genomen. Hier herken ik niks op. Enkel die kromme vinger wat wel eens TMV zou kunnen zijn.

    ---------- Post added at 12:41 ---------- Previous post was at 12:13 ----------

    Comment


      #3
      Re: probleem met blad/planten??

      de ph heb ik gemeten van de aarde, en hoe krijg ik die tmv eruit?

      Comment


        #4
        Re: probleem met blad/planten??

        Niet.
        Goeie stekkenboer zoeken volgende keer.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: probleem met blad/planten??

          Maar ik kweek met zaad!

          Comment


            #6
            Re: probleem met blad/planten??

            TMV is een virus. Eenmaal in je plant is dit niet meer te verhelpen. Een oogst is echter gewoon mogelijk ook met TMV.

            Comment


              #7
              Re: probleem met blad/planten??

              Oorspronkelijk geplaatst door angelo2011 View Post
              Maar ik kweek met zaad!
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: probleem met blad/planten??

                ik heb net een nieuwe ec meter maar het kan wel kloppen dat ie 0,4 aangeeft ik had al het water dat in mijn vat zat eruit gehaald omdat ik die all mix van plagron gebruik dan hoef je geen voedingsstoffen toe te voegen (toch?) toen mijn water gemeten en ik heb volgens mij best wel een goeie ec en ph meter van bluelab combi meter en dat kwam uit op 0,4, ik weet echt niet wat er mis is met me plant de rest staan er goed bij alleen bij sommige bladeren gaat het puntje van het blad naar beneden wat volgens mij betekend STOP MET WATER GEVEN!!! ik kijk het ff aan en ik zal wel wat foto's posten als de situatie verslechterd

                Comment

                Bezig...
                X