Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Paarse bladeren.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse bladeren.

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Paarse bladeren.

    Volgens mij door de kou maar het zou ook in de genen kunnen zitten he.
    Van mij toont ook paarse bladeren, als het door de kou is heb je geluk met alleen die verkleuring.
    Heel de bloei staat hier stop, wat zeg ik de bloei is nog niet eens begonnen hier

    Comment


      #3
      Re: Paarse bladeren.

      denk persoonlijk dat het aan het soort ligt .

      Comment


        #4
        Re: Paarse bladeren.

        Ik hoop het. Zou er een kans zijn dat het overvoeding is? Ik geef ze gewoon basisvoeding van ons ma hier voor groene planten (voor een weelderige groei en bloei ^^)
        Ik hou jullie op de hoogte.

        Grtz
        Skanna

        Comment


          #5
          Re: Paarse bladeren.

          Als je ze overvoed zal je plant dat duidelijk laten zien

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Paarse bladeren.

            je zegt al dat het soort onbekend is, zou er niet wat paars bloed in kunnen zitten? dan zie je ook wel eens dat de bladeren wat mee kleuren zo in de bloei periode.

            Comment


              #7
              Re: Paarse bladeren.

              Met onbekende soort bedoel ik een soort uit 5. (ik had de zaden per ongeluk bij elkaar gedaan). En ik weet 100 procent zeker dat er helemaal geen gen van de paarse familie er bij zit?
              Nu, ik veronderstel dus dat het door de koude komt. Is dit erg en is hier iets aan te doen?

              Grtz
              Skanna

              Comment


                #8
                Re: Paarse bladeren.

                ooh btw

                ik had net even je fotos goed bekeken maar ik zie aan de punten van je bladeren dat ze een lichtere verkleuring hebben dat is een kleine teken dat je voeding op begint te raken van je aarde

                ik zou als ik u was beginnen met kleine doseringen van voeding...

                Comment

                Bezig...
                X