Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • missoury
    Retired
    • Aug 2011
    • 13

    #1

    Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

    Korting op 420shop
    Ik heb een aantal cheese jack herrer en orange bud staan, de meeste doen het goed behalve 1 cheese an 1 orange.(zit nu in week 5)
    De cheese is maakt heel langzaam toppen aan en blijven heel erg smal en het lijkt als of hij nu stil staat in groei van de toppen.(blaadjes in de toppen hangen ook)
    De orange had toen hij begon met toppen aan te maken niet een mooi bolletje maar kris kras blad er door heen groeien boven op de top.
    En deze toppen van de orange groeien dus ook niet mooi de lucht in zoals de rest maar blijven plat.
    Raar genoeg staan de planten er voor de rest goed bij zoals de rest dus snap er echt niks van.
    Hoor graag wat jullie er van denken.. en als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

    Foto 1&2 is de cheese --- foto 3,6&7 is de orange -- andere foto`s zijn van andere planten die wel goed gaan
    Greets missoury2011-12-03 03.38.29.jpg2011-12-03 03.38.37.jpg2011-12-03 03.39.47.jpg2011-12-03 03.39.58.jpg2011-12-03 03.40.00.jpg2011-12-03 03.40.08.jpg2011-12-03 03.40.10.jpg2011-12-03 03.41.29.jpg1322880097022.jpg
    Last edited by missoury; 3 December 2011, 03:47.
  • Bubba J
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 2376

    #2
    Re: Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

    er kunnen een paar factoren een rol spelen hier, blokage in de bodem, te nat, staan ze in de tocht.. en er zullen wrs nog een paar zijn?

    Ook uw foto's zijn iet wat onduidelijk om een goed beeld te krijgen wat juist, mss eens een fototje trekken net wnr de lamp uit gaat, dan zal je ook die strepen niet hebben. Dan zien de mensen ook beter wat er hier aan de hand kan zijn

    groetjes
    sigpic

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

      Foto 1 en 2 vertonen the claw, te hoge bodem PH. Op de rest van de foto's kan ik weinig zien, te slechte kwaliteit, onscherp en onder HPS licht geknipt vandaar ook de zwarte strepen, (verticaal banding)

      Comment

      • missoury
        Retired
        • Aug 2011
        • 13

        #4
        Re: Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

        %@$%&$^% de orange was een herma

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Want is er aan de hand met mijn plant? (zie foto)

          Hadden we niet pas ook al iemand met een Orange-herma ?
          Van welke breeder was deze Orange ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...