Vreemd blad, welk probleem / te kort of te veel heeft de plant?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JD89
    Retired
    • Nov 2011
    • 6

    #1

    Vreemd blad, welk probleem / te kort of te veel heeft de plant?

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers,

    Bij mijn eerste kweekje al heel wat goede hulp gekregen via de dit forum, mijn dank is groot!

    Mijn stekken zijn nu wat groter, groeien snel, en zitten sinds 3-4 dagen in de bat-mix. Nu zie ik echter lichte groene vlekjes op het blad + een aantal misvormingen.

    Zie de foto:
    bladprobleem11.jpg

    Kan het de stress zijn / overvoeding door het overplaatsen in de batmix? Wat kan ik hier het beste tegen doen?

    Alvast bedankt.

    Gr JD
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Vreemd blad, welk probleem / te kort of te veel heeft de plant?

    Enige wat ik kan zien op dat postzegeltje is een wat bol blad.
    Dat zou erop kunnen wijzen dat ze te nat staan.

    Heb je geen grotere foto ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • JD89
      Retired
      • Nov 2011
      • 6

      #3
      Re: Vreemd blad, welk probleem / te kort of te veel heeft de plant?

      Alleen de lage bladeren staan wat bol, zijn er niet veel. Ook alleen aan de kant van een ventilator, kan dat er mee te maken hebben?

      Voor de licht groene vlekjes heb ik een foto erbij gedaan. Hier is het er maar een, maar op de andere plant zitten er meerdere.

      grootblad.jpg

      Comment

      • Weedjewel
        Special member
        Lucky Member
        • Nov 2010
        • 808

        #4
        Re: Vreemd blad, welk probleem / te kort of te veel heeft de plant?

        Als de bladeren bol staan, geef je teveel water, naar mijn idee...........

        Comment

        Bezig...