Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

dichtkrullende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dichtkrullende bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,Ik zit met een probleempje in mijn tent. Ik heb plantjes staan, nu 5 weken in mn tentje. ik heb twee soorten, Jack Herrer en Lemon Skunk. Nu zijn de dames van Jack nog niet erg aangetast door wat het ook moge zijn, maar de Lemon Skunk heeft last van extreem dichtgekrulde en opgerolde bladeren. Het lijken wel krokodillen die een dodemansrol uitvoeren (beetje creatief omschreven, maar hopelijk duidelijk. Bijgaand foto's ). De bladeren zijn bijna zo smal als het takje waar ze aan hangen, zover dichtgerold zijn ze. Ook klappen de bladeren naar de uitgroeiende bladeren toe, alsof ze deze willen beschermen.

    Ik had vermoedelijk mijn lamp te dicht om de toppen hangen, maar ik heb nu al weer 2 dagen als test de lamp tegen het plafond gehangen (1,60m tent). Echt verbetering is nog niet zichtbaar, en omdat de nieuwe takjes onderin de plant daar ook het dichtklappen vertonen begin ik sterk te twijfelen of dit niet met iets anders te maken heeft dan temperatuur. Ik zit nu al ruim twee weken met planten die niet echt meer willen groeien.

    Op het forum echt goed gezocht, maar niet een soortgelijk topic ben ik tegengekomen. Graag jullie advies.


    IMG_0207.jpgIMG_0208.jpgIMG_0209.jpg

    Excuus, dit topic moet verplaatst worden naar http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Bladproblemen.
    Last edited by ceBep; 5 March 2012, 22:57. Reden: dubbelposten
    Attitude is a little thing that makes a big difference.

    #2
    Re: dichtkrullende bladeren

    Bij deze verplaatst, no problem

    Comment


      #3
      Re: dichtkrullende bladeren

      lijkt erop dat ze teveel voeding

      Comment


        #4
        Re: dichtkrullende bladeren

        eerste gedachte..claw, te hooge grond ph.

        meet je, je ph van je voedingwater??

        gr mafferd

        Comment


          #5
          Re: dichtkrullende bladeren

          Hey gasten,

          Dank voor de reacties. Ik ga hier even verder mee aan de slag.

          Ik ben bijna direct na het starten van dit topic gestopt met het geven van voeding bij de planten. Heb nu puur kraanwater gegeven (ph 8,5 - geen voeding), maar de planten varen er wel bij. Ze staan er al een stuk beter bij dan vorige week. Ik meet de PH van m'n voedingswater standaard. Daar zou het niet aan mogen liggen. Misschien moet ik de PH van de grond even meten en kijken hoe dat erbij staat.

          Ik verdenk de voeding er tot nu toe van teveel te zijn geweest. Dit eigenlijk omdat ik deze week geen voeding gegeven heb. Ben verder nog niet tevreden, de bladeren in de toppen klappen nog steeds dicht als een oester. Ik zal nog even wat foto's maken vandaag of morgen om de voortgang te laten zien.

          Grtz!
          Attitude is a little thing that makes a big difference.

          Comment

          Bezig...
          X