groot probleem denk ik

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BaZe
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 282

    #1

    groot probleem denk ik

    Korting op 420shop
    hoi heren

    ik heb een probleem met blad foto's erbij want ik weet nu niet precies wat het is of het is chemische verbranding op plant pest heb foto's toegevoegd

    zit in me eerste week bloei voeding en sinds ik dit doe word het erger dus zou ook voeding probleem kunnen zijn

    mijn merk voeding is BIO-G-POWER en ik kweek op aarde

    foto's :
    Attached Files
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Naar ik zie zit je met het begin van een kalium tekort, lees deze link even door http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ort-t1262.html. Kan komen door teveel voeding te geven, zodat andere voedings bestandelen niet meer kunnen op genomen worden.

    Grtz

    Comment

    • BaZe
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 282

      #3
      denk dat dta het probleem wel is bij 1 plant is het echt extreem en gaat langzaam over na andere planten lijkt het

      bij die extreme is de grond echt vochtig

      zit nu te denken om het een dag alleen water te geven of een dag geen voeding&water weet niet precies dus wat raad jij mij aan
      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Wat te doen

        • Indien de EC in het substraat of in de grond hoog is, kun je deze goed doorspoelen met schoon water.
        • Je kunt zelf kalium toedienen, het makkelijkst gaat dat anorganisch, door 5-10 gram kalisalpeter op te lossen in 10 liter water, bij zure bodems kun je extra kaliumbicarbonaat of kaliloog toevoegen (5 ml op 10 liter water).
        • Je kunt kalium ook organisch toedienen via een waterige oplossing van houtas, kippenmest of drijfmest (pas op voor verbranding!). Extracten van druifachtigen bevatten ook veel kalium.


        Aldus de link van Bobo.
        Ik denk dat het stoppen met voeding geven juist niet gaat werken, omdat daar ook kalium inzit.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • BaZe
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 282

          #5
          en die extreme plant dan die is helemaal zo met ze blad

          en hoe zie ik dat doorspoelen met water ben redelijk nieuw in dit

          dat met dat kalium dat begrijp ik weer wel dan

          zit nu goed in de bloei en de toppen groeien redelijk goed dus niet al me planten hebben er last van een enkel blad dat vervormt meer niet
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            IK las dat als de rand van je blaadjes naar BENEDEN omkrullen dat meestal overvoeding is. Ik zie er enkele die dat voorhebben dus het kan best overvoeding zijn
            Als je voeding geeft dan zal een voedingstekort wel onwaarschijnlijk zijn en zal een overvoeding eerder de oorzaak zijn denk ik zo.

            Greetzzz

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #7
              Bij overvoeding krullen de bladeren meestal naar boven.

              Comment

              • BaZe
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 282

                #8
                dus wat moet ik nu doen leg me eens uit asljeblieft
                2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #9
                  • Indien de EC in het substraat of in de grond hoog is, kun je deze goed doorspoelen met schoon water.
                  • Je kunt zelf kalium toedienen, het makkelijkst gaat dat anorganisch, door 5-10 gram kalisalpeter op te lossen in 10 liter water, bij zure bodems kun je extra kaliumbicarbonaat of kaliloog toevoegen (5 ml op 10 liter water).
                  • Je kunt kalium ook organisch toedienen via een waterige oplossing van houtas, kippenmest of drijfmest (pas op voor verbranding!). Extracten van druifachtigen bevatten ook veel kalium.

                  Jij moet je potten doorspoelen want je zit met een verzout medium.

                  Grtz

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                    Bij overvoeding krullen de bladeren meestal naar boven.
                    Kijk effe filmpje 3 op deze thread aan 7mins:
                    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eks-t2139.html

                    Daar zeggen ze dat door hechting van zouten (dus voeding) aan de wortels de blaadjes naar beneden gaan . Maar kan best dat et ook willekeurig is en ze in het algemeen gaan opkrullen... Heb hier nog geen ervaring mee.



                    Jona

                    Comment

                    • BaZe
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 282

                      #11
                      eyy gasten bedankt voor jullie informatie ze zijn weer aardig hersteld aan dit forum heb je tenminste wat aan

                      me toppen hebben nu een omtrek van 11 cm en groeit door nu eindelijk bedankt gasten

                      binnenkort komen van mij de foto's van me resultaat nog 3 weken volgens schema

                      Mvg BaZe
                      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                      Comment

                      • leo
                        Retired
                        • May 2008
                        • 659

                        #12
                        en weer een tevreden klant

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Kijk, daar doen we het voor!
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • emiel_s
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 694

                            #14
                            nog een goeie tip geef nooit meer voeding als aangegeven is
                            Schutto In tha house

                            Comment

                            Bezig...