Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vreemde verkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vreemde verkleuring

    Korting op 420shop
    heey,na veel lezen, wil ik jullie toch maar om advies vragen...
    ik heb 6 plantjes staan in bakken met 35 liter aarde. ze hebben allemaal op 1 na vreemde plekjes op het blad. uitgedroogde vlekken.
    ik heb geen idee waar dit van komt..hoop dat jullie weten wat dit is?ze hebben eerst 4 weken onder de tl lampen gestaan. en staan sinds 4 dagen in de grotere bakken.

    ik heb de planten vanaf week 3 een beetje wortelstimulator gegeven bij elke waterbeurt. en 2 keer heb ik ze groei voeding meegeven. ec 1.3 en ph 6.0


    5 x mamma mia (seedsbank)
    1 x amnesia haze (soma)
    6 x 35 lt aardebak
    1 x 400 watt lumatek
    1 x afzuiger 500 m3
    2 x passieve inblaas
    temp is max 27 en min 19
    lv is rond 40%


    op foto 3 en 4 zie je ook een plantje die op 2 bladeren voor de helft geen "pigment" heeft



    2012-03-24 09.55.31.jpg2012-03-24 09.56.13.jpg2012-03-24 09.56.29.jpg2012-03-24 09.56.37.jpg2012-03-24 09.57.06.jpg
    Last edited by jamal112; 24 March 2012, 09:17.

    #2
    Re: vreemde verkleuring

    beestjes?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: vreemde verkleuring

      nee dat denk ik zelf niet.... mja durf het ook niet met zekerheid te zegge....

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: vreemde verkleuring

          Lijkt wel op schade door ineens teveel intens licht, je krijgt dan pigment storingen a.h.w.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: vreemde verkleuring

              Kan in de plant zitten, maar als ze zich verder goed ontwikkelen zou ik me geen ernstige zorgen maken.

              Zelf had ik witte bladeren aan mijn buitenplanten nadat ze een dag in de volle zon hadden gestaan, ze zijn zich bijna doodgeschrokken.

              Comment


                #8
                Re: vreemde verkleuring

                nou laten we hopen dat het meevalt. de nieuwe bladeren hebben er geen last van. en krijg van de week buffertablets binnen dus prop die er dan nog tussen. en hopen dat het wat moois wordt

                Comment


                  #9
                  Re: vreemde verkleuring

                  Die vlekjes op de onderste bladeren komt doordat ze in het begin te nat hebben gestaan. (Ik heb het zelf ook op dit moment )
                  Dat witte blad lijkt me idd verbrand door hitte.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: vreemde verkleuring

                    ik heb zelf ook ook stekjes die ik eerst heb gestekt op steenwol daarna in potgrond onder een halogeen lamp daarna heb ik ze buiten gezet en nu worden alle bladeren wit zelfde als bij started van dit forum . zou het toch teveel licht zijn dan ineens vanbinnen naar buiten of zijn ze te koud geweest daar dacht ik aan

                    Comment

                    Bezig...
                    X