Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

    Korting op 420shop
    Goeiedag iedereen,
    ben een beginnend kweker en zit met een probleempje dat mij enorm dwarszit. Mijn AMS staat nu 1 week onder 2x tl-lamp van 32w. Ik geef ze 18uur licht en 6uur donker. Deze staan op mijn kamer. Ik geef ze soms eens water, kheb ze liever wat droger dan te nat, ook had ik in het begin de plantjes zo goed als tegen mijn lamp gezet, hierna heb ik ze wat verder gezet. Ik zet er ook elke dag eens de waaier op voor wat luchtcirculatie. Maar sinds 3 dagen heb ik maar gezien dat de blaadjes raar zijn. Er zijn gele stippeltjes op te vinden en ook worden stukjes blad lichter groen dan op andere plekken. Ik heb een foto maar het is niet zo duidelijk. Ook heb ik dit al bij mijn andere plantjes teruggevonden, alleen is het bij deze plantjes totaal nog niets vergeleken met deze AMS.

    Kan iemand mij helpen?
    DSC03889.jpgFoto0060[1].jpgFoto0059[1].jpgFoto0058[1].jpgFoto0057[1].jpg
    Last edited by ganjamann; 4 April 2012, 01:38. Reden: extra informatie, meer foto's

    #2
    Re: Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

    Danku om geen interesse te tonen.

    Comment


      #3
      Re: Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

      Er is ook niet echt iets te zien, op de foto misschien een betere duidelijker, en heb je al bij Monty's bladproblemen gekeken?

      Comment


        #4
        Re: Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

        moet echt ff betere foto,ik zie niks

        Comment


          #5
          Re: Bladeren krijgen gele spikkels en worden lichter van kleur

          Oorspronkelijk geplaatst door showtime View Post
          moet echt ff betere foto,ik zie niks
          Ja het spijt mij verschrikkelijk maar ik heb niet echt een fototoestel dat dit kan verbeteren. Ik denk dat dit probleem niet zo erg is aangezien mijn plantje(s) blijven groeien.

          Comment

          Bezig...
          X