geel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vargagirl
    Retired
    • Oct 2008
    • 3

    #1

    geel

    Korting op 420shop
    De blaadjes worden van buiten na binnengeel
    tot ze verdroogd zijn.
    de ec is goed ph ook temp ook
    wat kan het zijn?
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Welke week zit je, zit je in bloei of groei, welk medium gebruik je, voeding, ... ?

    Grtz

    Comment

    • vargagirl
      Retired
      • Oct 2008
      • 3

      #3
      3de week
      voer ligt het niet aan
      de rest is goed

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Da's niet echt duidelijk...
        3de week groei of 3de week bloei ?

        Als de rest goed is, kan het daar niet aan liggen. Dan ligt het aan dat andere.....






        Je zult toch iets meer info moeten geven
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • vargagirl
          Retired
          • Oct 2008
          • 3

          #5
          de 3de week dat je het heb staan
          ben een vrouw he blijf blond
          dus ik heb niet meegesteld het gedeelte dat je het in blokken zet onder tl verlichting maar 3de week echt in hok
          en wat is medium

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Een medium is wat je gebruikt om je plant in te laten groeien, bloeien, BV. aarde, coco's, hydro.....
            Wat zijn je temperaturen in je kweekruimte?
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • StevOOOhh
              Retired
              • Oct 2008
              • 184

              #7
              Hahaha die blondjes van tegenwoordig toch!!! Lijkt me een beetje op watertekort,hoeveel water geef je ze?
              grtz Peace Out El StevOOOhh Grande Loco

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Heb nu identiek hetzelfde!
                ik ga morgen een fotootje posten, nu effe geen tijd daarvoor. Heel vreemd is het. En bij mij ook alles normaal gewoon, alles qua waarden okay :s
                Vreemd

                Is alles nu ok gekomen uiteindelijk?

                Comment

                Bezig...