Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Opdrogen laten en pas weer water geven als ze het nodig hebben. Niks afmeten, gewoon vochtig;niks meer en niks minder!
Ik heb hier ook enkele in potgrond staan vanaf het begin en die doen het ook goed, dus geduld.
Ennuh... ec en pH heb ik nog nooit van gehoord, laat staan dat ik me daar iets van aantrek als buitenkweker.
Ik kweek al jaren buiten en ik heb nog nooit van m'n leven iets afgezuurd..flauwekul!
Zonder al die troep kun je best een leuke oogst halen, tenminste dat vind ik wel aangezien mijn potten vol zijn aan het eind van het seizoen....
Al veel gezegd en gezwegen maar.... als ik probs heb in kleine potten en ik weet het ff niet meer, dan...
- Maak ik een oplossing op EC1.0 (in bijvoorbeeld een afwasteiltje) met Ph6.0
- Zet ik hier de planten (met potten ) in voor een kwartier.
Dan weet ik dat ik geen EC probleem (meer) heb, geen Ph probleem. Wegzetten dan dus en van tijd tot tijd water geven, met EC1.0. Afhankelijk van moment van de cyclus. In volle bloei dus hogere EC.
Comment