Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Kweken is kijken, voelen, ruiken en geen schema die je daarbij gaat helpen..... kweken leer je door deze dingen te ervaren, der rest is bullshit en kan zo in de prullenbak, tenminste als je een oogst wil behalen?!
tuurlijk maar als begginnner vertrouw je ook op zon schema,
ik heb me hier ook aangemeld omdat jullie mij als begginner te kunnen helpen met deze fouten,
en van fouten leer je toch?
Van fouten leer je zeker, zo begint iedereen....
Maar schema's leren je niet een plantje groot te brengen, de adviezen helpen je wel op weg.
Lezen en de tips gebruiken die je krijgt, dan komt het reeds een heel eind in de richting.
IMG-20120507-00116.jpg3weken.jpg
@QnQ, ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat je hem even wilt zien..
hij ziet er al beter uit en alleen de onderste 2 blaadjes (boven de lobblaadjes) zijn nog wat geel.
Last edited by W33D; 8 May 2012, 07:46.
Reden: extra foto
Comment