Witte puntjes bovenop bladeren...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xenophon
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #1

    Witte puntjes bovenop bladeren...

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik ben Xenophon. Ik ben sinds een 5tal weken bezig met mijn kweekje.

    Maar nu merk ik op dat er zo'n witte puntjes bovenop mijn bladeren liggen.
    Hebben jullie een idee? Volgens mij is het geen spint, ik heb geen spinnen op mijn plantjes.
    Zo zien ze er uit onder de microscoop:

    Azezthuliet.jpg

    En zo op het blad:

    P5100042.jpg

    Ik had ook nog zo'n beestje zitten:

    P5110054.jpg

    Alvast bedank voor de hulp!
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

    die kristallen kunnen verder geen kwaad lijkt me. Deze zullen wel je water meekomen. Beestje is me niet geheel duidelijk lijkt wel een klein lieveheersbeestje maar die had je dan wel herkend lijkt me zo.

    Comment

    • xenophon
      Retired
      • May 2012
      • 4

      #3
      Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

      Bedankt voor de reactie!! Ik hou het alvast nauwlettend in de gaten...

      Comment

      • cplifj
        Banned
        • Jun 2011
        • 608

        #4
        Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

        das een tapijt oftwel museumkevertje

        Comment

        • xenophon
          Retired
          • May 2012
          • 4

          #5
          Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

          Hoi hoi,

          het is me gelukt een foto te nemen onder de microscoop... Met m'n gsm ging het gelijk niks!!

          Bij deze:

          SAMSUNG OMNIA7_000310.jpgSAMSUNG OMNIA7_000311.jpgSAMSUNG OMNIA7_000314.jpgSAMSUNG OMNIA7_000315.jpg

          Misschien kunnen jullie nu veel verder?

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

            Geef je blad voeding ?
            Geef eens wat meer info


            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • xenophon
              Retired
              • May 2012
              • 4

              #7
              Re: Witte puntjes bovenop bladeren...

              Hey ik geef voeding van Plagron..

              SAMSUNG OMNIA7_000028.jpg
              Deze box bevat: Terra Grow, Terra Bloom, Power Roots, Pure Enzyme, Green Sensation.

              Mijn grootste plant heb ik ontkiemd op 05-04-12 en mijn kleinste 16-04-12.
              Mijn planten heb ik sinds de 2de week 2x/week voeding gegeven (Terra Grow eerst 25ml/10L later 50ml/10L, Power Roots 10ml/10L en Pure Enzyme 10ml/10L)

              Nu geef ik ze nog steeds hetzelfde.

              Mijn vochtigheidsmeter zegt dat mijn grond te nat staat dus deze week hebben ze beide nog geen voedsel of H20 gekregen.
              Ze blijven mooi staan.
              P5100051.jpgP5100052.jpg

              Ik weet niet of ik een link mag zetten naar waar mijn kweekverslag staat, dus doe ik liever niet.
              Meer info nodig? Ask plzzz

              Bedankt!

              Comment

              Bezig...