Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

NOT again! Graag wat hulp aub...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    NOT again! Graag wat hulp aub...

    Korting op 420shop
    Hee iedereen

    Nu ik van mijn gele bladeren af ben zit ik weral met een nieuw probleem !

    Nu is het mijn boveste bladeren die bruine randjes krijgen en opkrullen, ze lijken ook heel droog.

    Heb de temperatuur naar beneden gehaald.

    Maar weten jullie wat er juist mis is?

    Ik kweek op aarde btw.

    Hier nog wat foto's:
    IMG_0958.jpgIMG_0959.jpgIMG_0960.jpgIMG_0961.jpgIMG_0962.jpgIMG_0963.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: NOT again! Graag wat hulp aub...

    overvoeding, als je voeding meegeeft met water dan even mee stoppen en enkel water geven.

    de grond droger laten worden zal ook minder voeding aan de plant aanbieden en is dus ook een oplossing. Hangt ervan af of je voeding meegeeft of niet met het water.

    droog ziet die plant er niet uit, bladeren glimmen zelfs heel sterk. Wel heb je dus bladverbranding van teveel voeding nu.

    Wat calcium(kalk) bijdoseren via voedingswater of met strooikorrels lijkt me ook nog wel nuttig.

    grtn

    Comment


      #3
      Re: NOT again! Graag wat hulp aub...

      hoihoi,

      Hoe is het nu met je hoe zal ik ze noemen .... EEN GOED BEGIN IS HALF WERK !!!!

      een opeenstapeling van factoren die mis zijn gegaan ... overvoeding ... temp ... luchtvochtigheid ...

      Ik zou ze wegtyfen en opnieuw beginnen en als tip zorg dat de basis goed is : luchtvochtigheid .. temp ... goede aarde ... en ga is spelen met je gevoel bekijk je plantje elke dag even zodat je gelijk een actie kan zetten indien nodig en niet asl het al te laat is . net als een ieder reageert ook niet elke plant hetzelfde door goed te observeren en ze veel liefde te geven kom je al een heel end ... goede aarde dus is vaak al voorbemest voor de 1e 3 weken enkel een BEETJE water geven en de natuur doet zijn ding wel ... vanaf dan zou je evt na het obsereveren ergens kunnen starten met wat lichte voeding ...ook daar beter te weinig als teveel begin rustig observeer en controleer op deze manier . als je daar wat tips over wilt hebben wat voeding betreft mag je me contacten . lees anders even voor een goede basis wat kweekverslagen van bv onze Monty !!

      Comment

      Bezig...
      X