Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gortig bladprobleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gortig bladprobleem

    Korting op 420shop
    Hier enkele fotootjes
    400Watt lamp
    pH: 6.5 (dus lijkt me ok)
    nog steeds in groei
    geen extra voeding (enkel water dus)
    ze staan in een Batmix

    Het begint telkens met de onderste blaadjes, ze vergelen en gaan dan volledig geel worden en ten slotte sterven ze af (randjes worden bruin en dit gaat tot in het midden van het blad verder...)
    Ik ga dadelijk nog eens een kijkje nemen (3 dagen weggeweest en later deze week nog extra foto's plaatsenom de evolutie te bekijken).
    Heb eerst wat teveel wortelstimulator gegeven, daarna eens doorspoeld. En nu in grote potten geplaatst dus alles zou moeten O.K. zijn... Maar niets is minder waar
    Gelieve enkel te posten als je 90% zeker bent van de oorzaak.

    Bedankt op voorhand!

    Jona
    Attached Files

    #2
    Water geven ze lijken veel te droog te staan
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Hoi jona ik zou ze nu enkele dagen zuiver water geven!
      Ze staan idd wat aan de droge kant.

      grtzzz


      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        nou jona naar mijn idee zijn ze overvoed ,je bladpunten zijn verbrand.batmix heeft van zich zelf al een hoge ec dus voorlopig alleen water geven dan zal t allemmaal wel goed komen.mzzl

        Comment


          #5
          Je PH is veel te hoog, geef de komende week een PH waarde mee van 5.8 en ze zullen herleven .

          Grtz

          Comment


            #6
            Okay, thx voor de hints!
            De bladpunten verbranden inderdaad lichtjes Bobo. Zal je raad opvolgen en eens een vatje van 5.8pH aanmaken. Dan zet ik ze over een 1-2tal weken wel in Bloei . Hopelijk houdt die koolstoffilter de geur wat vast
            Trouwens, hoeveel liter moet je in zo'n 11liter pot kappen per dag schat je?

            Greetzzz

            Jona

            Comment


              #7
              Ongeveer een halve tot hele liter . Geef de eerste keer een halve liter en kijk hoelang hij het erover doet om op te gebruiken, indien nodig ga je naar een liter.

              Grtz

              Comment


                #8
                Ja ik zat te laag daarmee, dus dat moet ik even aanpassen dan. Vet bedankt
                Heb wel de indruk dat die lamp de aarde aardig opwarmt waardoor toch wel wat water gaat verdampen maar dat lijkt me een normale zaak denk ik. Ook moet ik nog even de opstelling (fancontroller die nu op de grond ligt namelijk) wat verfraaien want het is allemaal niet ideaal opgesteld, dat zooien met die draden is niet mijn ding namelijk .

                Greetzzz

                Comment

                Bezig...
                X