Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vlekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Wel dat van die wasmachine ben ik redelijk zeker, want dat doen de huishoudvrouwen altijd in hun strijkijzer omdat die anders gaat dichtkalken (die kleine gaatjes waar stoom doorkomt namelijk). Dat afzuren naar 6 kan zeker geen kwaad. Hoe dichter bij de 5.8 - 6.2 hoe beter. Die dreft is om je water wat basischer te maken dacht ik. Het is gekend dat zeep bij je water doen de pH verandert... Vandaar dat druppeltje dreft erbij. Al doen ze dat zelden aangezien meeste mensen te kampen hebben met een te hoge pH...
    Misschien wist je dit nog niet: Hoge pH = NIET zuur
    Lage pH = Heel zuur

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #17
      ik update dit topic ff, want mijn probleem blijkt maar niet op te lossen. (1ste foto onder wit licht)







      Greetzz

      Comment


        #18
        TMZ? vind ik het wel op lijken op 1 van de fotos

        greetz

        Comment


          #19
          tmv bedoel je sensie?

          Comment


            #20
            Last edited by Painkiller; 7 December 2008, 14:44.
            Greetzz

            Comment

            Bezig...
            X