Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wie herkent dit bij een haze?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie herkent dit bij een haze?

    Korting op 420shop
    Hoi, mijn haze staat nu 3 weken in de bloei, maar het is net alsof er al thc op mijn blad komt of zit. Ik heb geen meeldauw, spint of thript of andere ziektes.
    Ec is niet hoger dan 1.3. Maar ik heb nog nooit haze verzorgt dus weet ook niet of dit oke is. ik kan mij ook zorgen om niets maken maar ook dat hoor ik graag.
    Attached Files

    #2
    dat is helemaal dik in orde hoor dat wat je nu op je bladeren ziet dat noem je trichomes je cristallen daarvan word je in principe stoned van
    maar het is al behoolijk veel voor in de 3e week bloei

    je hebt ook geen ziektes dus ga zo door
    op welk niveaus zit je ph waarde ?

    Comment


      #3
      zit tussen de 5.8 en 6.3,
      ik zit er bovenop als een moederkloek, ik heb wel een site die veel over haze verteld maar had geen jpg met dit soort bladeren.

      En jij bedankt voor je snelle reactie en geruststelling
      Last edited by ellen; 10 November 2008, 22:52. Reden: ik had perongeluk reclame gemaakt voor een site

      Comment


        #4
        kan het eigenlijk kwaad dan dat ik nu al zoveel trichomes heb, tenslotte heb ik nog 9 weken te gaan. Mako moet 12 weken.

        Comment


          #5
          neej hoor dat is alleen maar goed maar kunt u uw website weghalen? Dit is geen website om andere aan cannabis gerelateerde websites te promoten


          Gelieve geen andere Nederlandstalige cannabisforums te promoten of url's hiervan te posten
          Last edited by ; 11 November 2008, 00:53.

          Comment


            #6
            Edit: Gebruik de quotefunctie enkel als er 1 of meerdere posts na de te quoten post staan -C-

            ik heb hem gelijk verwijderd, dank je voor je tips
            Last edited by ; 11 November 2008, 00:51. Reden: Verkeerd gebruik van de quotefunctie

            Comment

            Bezig...
            X