Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine vlekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine vlekjes

    Korting op 420shop
    heb last van bruine vlekjes op sommige bladeren en zoek de nodige adviezen aub!DSCN0133.JPGDSCN0134.JPGDSCN0135.JPGDSCN0136.JPGDSCN0137.JPGDSCN0138.JPGDSCN0139.JPG

    #2
    Re: bruine vlekjes

    Hmm Ik vind het niet echt duidelijk een Ca gebrek al heeft het er ook wel weer wel iets van weg. Ca gebrek begint doorgaans in de puntjes van je zaagtandjes. Het ziet ook wel uit als verbranding door druppels op het blad. (loepwerkimg van grote waterdruppels)

    Comment


      #3
      Re: bruine vlekjes

      kgeef ze alle dagen ook bladvoeding!Zou het dat kunnen zijn

      Comment


        #4
        Re: bruine vlekjes

        zaterdag heb ik mijn serre afgewerkt op de middag en heb dan mijn planten water gegeven en bladvoeding gegeven!twas wel vrij zonnig die dag!Zou het dat kunnen geweest zijn?

        Comment


          #5
          Re: bruine vlekjes

          Ja dat zou wel kunnen . Eens aankijken of dat verergerd of gewoon verbrand plekje van druppels is.

          Comment


            #6
            Re: bruine vlekjes

            Lijkt idd verbranding, vooral door foto 4 en 5 veranderde ik van -'n zuigbeestje- in -verbranding door de zon-
            Maar eigenlijk zou het dan bij meer blad te zien moeten zijn.

            Da's een prachtig mooi kasje wat je daar hebt
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: bruine vlekjes

              Merci QnQ twee dagen heb ik daaraan gewerkt aan da kastje.Bloed zweet en tranen
              Er waren meer bladeren met die plekjes ma ze doen het goed.Het verslecht niet en ze zien mooi groen!DSCN0140.JPGDSCN0141.JPGDSCN0142.JPG
              5 beaufort heeft ze al doorstaan

              Comment


                #8
                Re: bruine vlekjes

                DSCN0155.JPGDSCN0156.JPGDSCN0156.JPG
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: bruine vlekjes

                  DSCN0155.jpgDSCN0156.jpg
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: bruine vlekjes

                    Funny+Looking+cats_4.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: bruine vlekjes

                      Staan er mooi bij hoor en mooie kas heb je gemaakt
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: bruine vlekjes

                        nog een paar foto's van mijn babys
                        zouden ze meer voeding moeten hebben?
                        K'heb 1 tak op een plant zoals je ziet dat de bladeren gaatjes vertonen.Weet iemand wat dat zou kunnen zijn?DSCN0623.jpgDSCN0624.jpgDSCN0625.jpgDSCN0626.jpgDSCN0627.jpgDSCN0628.jpgDSCN0629.jpgDSCN0630.jpgDSCN0631.jpgDSCN0632.jpgDSCN0633.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: bruine vlekjes

                          Hoi,

                          Iets heeft aan je plant zitten vreten denk ik toch .. eens goed in de gaten houden .
                          Zeer goed bezig moet ik zeggen , mooie planten zijn dat !

                          Succes nog

                          Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

                          Comment


                            #14
                            Re: bruine vlekjes

                            Heb precies hetzelfde qua gaatjes in de bladeren maar dan alleen bij mijn PP. Die heeft inmiddels de 2 meter gepasseerd Maar het zouden rupsjes kunnen zijn! Ik weet zelf ook niet wat er tegen gedaan kan worden aangezien je niet weet waar het vandaan komt. Ideeen inderdaad welkom om dit tegen te gaan. Ze staan in de volle grond bij mij

                            PS, inderdaad mooie kas voor de dames Zullen dat erg fijn vinden Heb je ze getopt of gefimd?

                            Hoeveel liter zijn je potten trouwens? Ga je ze nog verpotten of laat je het zo?

                            Gr. Clonex89

                            Comment


                              #15
                              Re: bruine vlekjes

                              tzijn metskuipen die ik gebruikt heb voor mijn planten!1 zak potgrond van de growshop per plant.
                              K'heb normaal morgen een ander serre want die op de foto's is te klein geworden.K'heb er wel veel aan gehad!
                              K'heb ne keer gesnoeid in de grote bladeren dat er meer licht in kon en dat was het.

                              Comment

                              Bezig...
                              X