Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Iemand een idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand een idee?

    Korting op 420shop
    Enkele (niet allemaal) van mijn plantjes hebben donkergroene bladen bovenaan en naar beneden + naar binnen plooiende bladpunten. Het zijn WW in canna pro aarde. Ze zijn in de eerste week bloei en het probleem is er sinds een tweetal dagen. Temperatuur 26 graden en lv 60. Ik heb echt geen idee. De andere plantjes staan mooi en ik zie geen problemen. Lamp 600w hang op zo'n 65 a 70 cm. Zie foto.

    IMG_0162.jpg

    #2
    Re: Iemand een idee?

    Lekker nietszeggende titel weer.

    Het bolle blad wat ik op de foto zie is omdat ze te nat gestaan hebben.
    Als dat niet je probleem is, misschien eens wat meer, betere foto's maken, zonder hps licht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Iemand een idee?

      Ziet er uit als te veel stikstof. Die planten met bolle blaadjes geen groeimest meer geven, beter nog een paar keer alleen regenwater, en ze trekken weer bij.
      Bartjeboy
      Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
      Yoga en Japanse taal in Zutphen

      Comment


        #4
        Re: Iemand een idee?

        is er beterschap gekomen ?
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Re: Iemand een idee?

          Ja, de gekrulde blaadjes bleven wel lichtjes gekruld, maar de nieuwe blaadjes waren perfect ! Heb 2 dagen geen water gegeven en daarna in kleine hoeveelheid !! Jij?

          Comment


            #6
            Re: Iemand een idee?

            nog niet veel verbetering maar ik zit nog maar op de 2de dag zonder,ben blij dat het goed gekomen is geeft me hoop gr
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #7
              Re: Iemand een idee?

              Beetje zuurstof in je tentje laten en drinken ze wel goed ?
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Iemand een idee?

                Zuurstof zal wel geen probleem zijn, maar dat drinken ... Iedereen zegt dat ze te nat staan, maar ze krijgen slechts om de 2 dagen water en niet in grote hoeveelheid (ong. 200ml per plant). Ze hebben wel een mooie groene kleur, dus dat zit wel goed.

                Comment

                Bezig...
                X