Probleem :( met foto

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dylero
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 280

    #1

    Probleem :( met foto

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij zeggen wat er hiermee kan schelen ?


    IMAG0027.jpg

    zo ziet de rest er uit deze lijken mij gezonder ..


    IMAG0028.jpg

    hoop dat iemand mij kan helpen


    alvast bedankt !
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog
  • Peetie
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 31

    #2
    Re: Probleem met foto

    IMG_0162.jpg

    Ik hoop ook dat iemand u kan helpen, want ik heb net hetzelfde probleem. White widow ? Iemand dacht dat ze te nat hadden gestaan en heb ze nu 2 dagen op dieet gezet,
    voorlopig zonder reseultaat.
    Last edited by Peetie; 6 July 2012, 08:01.

    Comment

    • Dylero
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 280

      #3
      Re: Probleem met foto

      ja idd white widow van royal queen.

      even wat extra info mss

      staat onder 400 watt (600 als de temp het toelaat)
      LV 50-70%
      temp 25-30 °C
      medium: van stek grond overgepot naar batmix 5 dagen geleden, maar toonde de symptomen toen al.

      mocht je nog info nodig hebben hoor ik het graag, hopelijk heeft iemand een idee
      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Probleem met foto

        Bol blad = te nat volgens mij.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Dylero
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 280

          #5
          Re: Probleem met foto

          tnx voor de tip dan laat ik hem enkele dagen zonder water.

          betreft het watergeven, ik beschik op dit moment nog niet over een ph meter, maar kan ik gewoon Spa geven gezien dit een ph waarde heeft van 6.0 ?
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment

          • subby
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 365

            #6
            Re: Probleem met foto

            even te nat gestaan heb da ook gehad ! gewoon nu juiste dosis water geven en komt hellemaal goed ik zou ze elke dag een half glas water geven tot ze wat groter zijn spa blauw kan je geven maar daar zit ni echt veel in voor zoon plantje mss beter 1/2regenwater 1/2kraanwater nemen

            Comment

            • Dylero
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 280

              #7
              Re: Probleem met foto

              bedankt voor het antwoord

              maar de voeding zal hij toch uit de grond (batmix) halen ?
              dacht dat de betere ph van 6.0 net de voedings opname zal bevorderen of zie ik dit fout ?
              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

              Comment

              • 010
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 357

                #8
                Re: Probleem met foto

                je moet heel het principe van ph los laten, daar kan je meer mee verpesten dan goed doen.

                Comment

                • 010
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 357

                  #9
                  Re: Probleem met foto

                  als je voeding gaat geven gaat de ph van je water toch naar beneden.
                  en als het buiten regent of je geeft je tuin water met de tuinslang, zuur je het dan ook af?
                  ik geloof het niet en voorlopig is de wereld al aardig wat jaren bijzonder groen.
                  grond is zelf bufferend en vangt het wel op voor je.
                  gewoon niet te veel kloten met je plantjes en de natuur zn gang laten gaan dan komt het best goed

                  Comment

                  Bezig...