Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wie weet raad? Onderste bladeren verdorren/verbranden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie weet raad? Onderste bladeren verdorren/verbranden

    Korting op 420shop
    uploadfromtaptalk1341759227987.jpg

    uploadfromtaptalk1341759254252.jpg

    2x killingfields
    2x KF nr 7
    2x heribei (waarvan ik er 1 had opgegeven, die nu toch blijkt uit te komen)

    3,5w geleden in spongepot gestoken.
    Op 1w geplant in biobizz light mix. Enkel water en onder 600W.
    Een dikke week later (ongeveer een week geleden) begonnen met biobizz rootjuice en bioheaven (Ec 0,8 en ph 6).
    Een paar dagen later en na een dag zonder water terwijl ze wel nodig hadden was er een schijnbaar voedingstekort (zie onderste bladeren, maar in vroeger stadium) en dus overgepot naar de huidige, grotere potten (biobizz light mix) en ook begonnen met biobizz grow (totaal ec 1,05 en ph 6). Dat was een dag of 3 geleden en sindsdien gaat het er niet beter op (zie fotos), al blijven ze wel groeien...

    Moet ik me zorgen maken? Is dit een gevolg van de dag droogte? Rustig voeding etc. blijven geven of even minderen?



    En dan is er eentje die er al sinds het begin een beetje verfrommeld uitziet:

    uploadfromtaptalk1341760241249.jpg
    Last edited by roll; 8 July 2012, 20:15.
Bezig...
X