[beginner] Is dit spint?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dyslexie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 105

    #1

    [beginner] Is dit spint?

    Korting op 420shop
    Beste medehobbieisten!

    De signalen waren al eerder, maar nu maakt het me zorgen.
    Hierbij foto van bovenkant blad en onderkant.

    Is / zijn dit spint?

    If so, dan ga ik NU naar de intratuin toe.

    ik hoor het graag,

    mvg,
    DyslexieIMG_0840[1].jpgIMG_0839[1].jpg
    Spint..... de aids onder de wiet
  • Dyslexie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 105

    #2
    Re: [beginner] Is dit spint?

    Ik ben vlak voor sluitingstijd even naar Intratuin gelopend voor Bayer Spint.
    nu bij nader Google gebruik toch bijna zeker dat het spint is.

    Maar hoe kan ik het best dit gebruiken?
    Plant op zn kop hangen ( pot boven, top beneden ) en dan spuiten?

    klote beestjes
    Spint..... de aids onder de wiet

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #3
      Re: [beginner] Is dit spint?

      Spint dus.
      Rap spuiten met Massai met een drup Dreft.

      Juist ook goed de onderkant van het blad.
      Soms gaat dat beter als je de plant op z'n kant legt.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Dyslexie
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 105

        #4
        Re: [beginner] Is dit spint?

        drup dreft had ik niet niet gehoord. Zal het morgen bij de 2de sessie sprayen erbij doen.
        Spiritus ook een beetje gooien?

        Heb ook een spray tegen bladluizen, witte vlieg, trips, cicaden en wantsen.

        Mag ik dit product gelijkertijd gebruiken?

        planten bloeien nog niet. Ze zijn in hun 7 de nacht van verduisteren toe. Bloeitekenen moeten nog komen , maar die verwacht ik over ruim een week.

        Killem ALL!!!

        @ HTM: mooie clip in je sig! heb hem getagd
        Last edited by Dyslexie; 12 July 2012, 19:48.
        Spint..... de aids onder de wiet

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: [beginner] Is dit spint?

          Dreft wordt gebruikt als uitvloeier, spiritus niet nodig.

          Comment

          Bezig...