Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pompiduskus
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #1

    Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

    Korting op 420shop
    Hallo !
    Een vriend van mij heeft 2 plaantjes staan, onder TL licht. Ze zijn nu al een mand oud.
    Al hele week gebeurt er iets raar me de bladen. ze hebben van week 2 Plagron START UP gekregen. Voor de rest niets.

    Wat kan het zijn ? zijn er mensen die kunnen een tip geven.

    ps: LV is soms echt te hoog tot 80% :s
    ================================================== ===============
    Bladen vooral van onderen gaan kapot bij een plaant.

    SNC00754.jpgSNC00755.jpgSNC00756.jpgSNC00757.jpgSNC00759.jpgSNC00760.jpgSNC00764.jpg

    ================================================== ==============

    En bij tweede plant alle bladen krijgen pegmentatie of zo iets. Plant drienkt ook niet meer zo veel als vroegen :s

    SNC00761.jpgSNC00762.jpgSNC00763.jpg

    Alvast bedankt !
    Attached Files
  • pompiduskus
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #2
    Re: Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

    Kwas vergeten te zegen dat ik om de 2 dagen voeding heb gegeven. En op de verpaking stat 1 x week. Zou dit van voeding kunnen zijn ?

    Comment

    • pompiduskus
      Retired
      • May 2012
      • 4

      #3
      Re: Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

      Of is het normal en ik mak mij veel te veel zorgen ? de rest van de plant ziet er toch goed uit :s . Het is toch normal dat er bladjes kapot gaan.

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #4
        Re: Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

        Even niet voeren, en als je voert niet op de bladeren morsen.

        Voor je gaat voeren eerst een Fertometer kopen. http://www.fertometer.com/nl/info-be...otplanten.html
        (en daar wel de gebruiksaanwijzing van volgen)
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • Ayrton S
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 297

          #5
          Re: Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

          Ik zie gaatjes dat kunnen beestjes zijn.

          Comment

          • pompiduskus
            Retired
            • May 2012
            • 4

            #6
            Re: Bladprobleem ? Gaten en verkleuring

            Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton S
            Ik zie gaatjes dat kunnen beestjes zijn.
            Welke beestje zou het kunnen zijn ?
            ===========================
            Oorspronkelijk geplaatst door HJM
            Even niet voeren, en als je voert niet op de bladeren morsen.

            Voor je gaat voeren eerst een Fertometer kopen.
            (en daar wel de gebruiksaanwijzing van volgen)
            En werkt die Fertometer goed ? Hebje daar mee goede ervaring ?

            Comment

            Bezig...