Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

    Korting op 420shop
    zojuist mn kastje na twee dagen donker te zijn geweest geopend om de dames te gaan knippen. Tot mijn schrik ziet mn mooiste top er nu zo uit!!?!!

    IMG_20120717_204513.jpgIMG_20120717_204538.jpgIMG_20120717_204550.jpgIMG_20120717_204605.jpg

    het betreft enkel deze hoofdtop van de plant die het meeste ventilatie had. Kan eigenlijk zo geen beesie vinden en heb er ook eerder geen last van gehad.

    denk dat ik deze wel kan afschrijven is het niet?


    graag jullie mening! bvd mafferd

    #2
    Re: IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

    Da's nou toprot.
    Die kan je helemaal weg kieperen.
    Pas op dat je de andere toppen niet besmet, veel handen en schaartje wassen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

      dankje voor je snelle reactie!

      zit gelukkig maar in 1 plant, en heb het gelijk gescheiden van elkaar. Zit er dan nog een groot besmettings gevaar aan vast? nu droog ik in de zelfde ruimte als waar ze stonden gaat dit dan ook nog een gevaar opleveren?? of zou het dan wijsheid zijn ergens anders te drogen of enigszins geforceerd??

      denk dat het gekomen is door het donker zetten en toch wat te hooge lv. zag net 62% op zn max wil uiteraad niet mn hele oogst weg hoeven te pleuren.. of water curen dan een idee?

      gr

      Comment


        #4
        Re: IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

        ik ga ergens anders drogen bij betere omstandigheden. Na wat coments in de chat de ventilatie voluit en enigzins geforceerd drogen.


        hier mag een slotje op!

        Comment


          #5
          Re: IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

          Bij deze.

          Comment


            #6
            Re: IS dit meeldauw?? of toch spint webben?? dringend advies gevraagd.

            Zonde man...
            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

            :alienstoned:​← klik hier


            sigpic

            Comment

            Bezig...
            X