hallo

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shiva120
    Retired
    • Jul 2012
    • 10

    #1

    hallo

    Korting op 420shop
    hallo , ik heb een plantje gezet thuis royal critical autoflower , ik verwacht al bij al niet zoveel was gewoon eens proberen , nu ik heb het topje van mijn plantje geknipt omdat ik 2 topjes zou krijgen nu vind ik dat er iets tog niet helemaal juist is met mijn blaadjes enzo wie kan mij helpen en wie kan zeggen wat dit is ? SAM_0281.JPGSAM_0282.JPGSAM_0283.JPG
  • OnlineAlien
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 90

    #2
    Re: hallo

    als je je topje verwijderd zul je een paar rare bladeren hebben maar daarna komen er terug normale bladeren,

    Comment

    Bezig...