Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren na droge periode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren na droge periode

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen

    Sinds een week heb ik last van bladeren die geel worden. Dit gebeurt aan de bladeren aan de onderkant van mijn dames. Dit wordt toch veroorzaakt door een teveel aan water? Maar mijn dames hebben juist een droge, zonnige en heel warme week achter de rug... Ze hebben wel geen water gekregen dan. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

    Hier wat foto's:




    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Gele bladeren na droge periode

    Omdat het onder in je plant geel wordt is het waarschijnlijk stikstofgebrek. De plant gebruikt dat voor het bladgroen en dus fotosynthese. Geef een keertje groeivoeding tussendoor om het weer op te lossen. Losse stikstof (N) is ook goed. Je ziet een dag of 3 na het bijgeven resultaat. hehalen tot de plant frisgroen is, gras. Niet te donker, dat remt de bloemvorming.
    No-nonsens kweker

    Comment

    Bezig...
    X