Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren sterven af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren sterven af

    Korting op 420shop
    Ik heb een paar lowriders op mijn zolder staan achter een raam in de zon dus zonder lampen.
    Ik meet geen ph en ec. Heb gewoon wat plantjes in een pot gedaan en vanaf het begin af aan hy-pro terra gegeven (alles in 1 voeding)
    De temperatuur is tussen de 25 en 30 graden.
    Hoop dat iemand aan de hand van de foto's kan vertellen wat het probleem is.

    Alvast bedanktCIMG3003.jpgCIMG3002.jpgCIMG3000.jpgCIMG2997.jpg

    #2
    Re: Bladeren sterven af

    Volgens mij komt het gewoon omdat je plant bloeit, dan gebruikt ze meer energie voor de toppen dan voor de bladeren

    Comment


      #3
      Re: Bladeren sterven af

      Ze staan ook wel wat te nat zo te zien.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Bladeren sterven af

        Denk dat je een beetje heb overbemest, weet niet wat voor aarde je gebruikt maar je heb Light mix, grow mix en allmix en alleen bij de light mix kan je meteen voeden de rest daar kan je een week of 3 wachten met voeden.

        Die gaten onderin je blad kan komen door teveel ventilatie op het blad en ik zou ook wat minder water gaan geven want ik zie de mos groeien in je pot en das niet goe.

        Succes!

        Comment


          #5
          Re: Bladeren sterven af

          Bedankt voor de reacties.. maar begint het niet meer te lijken op een tekort aan iets??


          CIMG3010.jpgCIMG3011.jpgCIMG3012.jpg

          Comment


            #6
            Re: Bladeren sterven af

            Door te natte aarde krijg je ook tekorten.
            De stoffen zitten er wel in, alleen door al het water kan de plant ze niet opnemen.
            Er zit ook een beest op je zolder, want ik zie wat happen uit je blad, of had je honger
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Bladeren sterven af

              oke thnx.. ja was ik.. van de geur van verse thc word ik helemaal wild kon me niet meer inhouden

              Comment


                #8
                Re: Bladeren sterven af

                ik zou es goed water geven, en geen voeding meer. zien er niet echt grote planten uit dus hebben ze vrij weinig nodig.

                tis geen tekort op dit monent, staan mooi groen. maar er scheelt wel iets dat ze niets alles goed opnemen. moeilijk te zeggen, te nat, slechte aarde niet luchtig, ph verpest. Hoeveel voeding geef je al die tijd?

                Comment

                Bezig...
                X