Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

    Zo'n vaart zal het niet lopen. Dit middel wordt ook bij fruit en groente gebruikt. Het argument dat fruit en groente worden gewassen voor consumptie vind ik niet steekhoudend. Buitenwiet staat in de regen: waarom zou wassen onder de kraan gif wegspoelen en de regen niet? Ik vermag het verschil niet in te zien. Rook maar met een gerust hart je "bespoten" wietje. Wedden dat veel van die "gezonde wietfreaks" wel sigaretten of shag roken? Als ik toprot constateer gebruik ik ook gewoon Teldor.
    Last edited by Xtreme; 21 September 2012, 15:01.

    Comment


      #17
      Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

      tabak is het schaamhaar van de duivel, nee bedankt
      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

      Say Cheese !!



      Comment


        #18
        Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

        Ben net 2 weekjes gestopt met ''gewoon'' roken. wel 1 of 2 jointjes in de avond met tabak.

        Comment


          #19
          Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

          Mooie standpunte gifkikker maar niet iedereen lukt het om zo te leven respect als het wel lukt
          maar Triadimefon waarvan dat produkt afgeleid is, is buiten cancerogeen, ook zeer slecht voor je reproduktie.

          Over wat voor reproduktie hebben we het nu dan?

          en dan nog is wat voor cheech, appels zijn geen toppen bij appels absorbeert het gif minder dan bij een top hoe je ook went of keert dit spul is giftig en niet aan te raden alleen voor de echte junken onder ons die gebruiken dit.
          Ik heb zelf vandaag ook dat hele potje op me plante losgelaten en ik ga kijken wat het word. ecther als de planten nu geoogst worden en opgerookt ben ik dood die dampe ware al heel wat laat staan dit spul zelf te roken. kweek je voor de verkoop en gebruik je dit spul met alle plezier dan zullen er dode vallen en ga je naar de hel dus trek je conclusies ikzelf laat dit gif eruit werke en als de toppen wegrotte terwijl er nog gif in zit verdwijnt het ook in de vuilnisbak
          ik had ook een kleine plant vol met meeldauw die was niet met 2 en een half liter van dit mengsel 6-12 ml totaal te redden hij is gewoon nog wit en deze heb ik ook gelijk weggeflikkert derest is later gedaan met meer concentraat

          Comment


            #20
            Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

            Oorspronkelijk geplaatst door Spacehaze View Post
            Mooie standpunte gifkikker maar niet iedereen lukt het om zo te leven respect als het wel lukt
            maar Triadimefon waarvan dat produkt afgeleid is, is buiten cancerogeen, ook zeer slecht voor je reproduktie.

            Over wat voor reproduktie hebben we het nu dan?
            over je zaad, en dan bedoel ik niet je wietzaad
            kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

            Say Cheese !!



            Comment


              #21
              Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

              okok dat dacht ik ook al maar wou het ff zeker weten, echt schande dat ze die troep verkope dan maar hoe ben jij bij deze wijsheid gekomen dan als ik vrage mag?

              Comment


                #22
                Re: Meeldauw verhelpen met BAyer Garden Exact????

                op sites als deze
                kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                Say Cheese !!



                Comment

                Bezig...
                X