Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit meeldauw?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit meeldauw?

    Korting op 420shop
    uploadfromtaptalk1348246460611.jpg

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Is dit meeldauw?

    Volgens mij niet: meeldauw ziet eruit als een witte poederlaag op en onder het blad.

    Comment


      #3
      Re: Is dit meeldauw?

      het is schimmel

      zelfde soort als in de badkamer voorkomt.

      hier zijn zeer veel varianten van, maar ze hechten zich
      op een licht poreuze ondergrond en leven van luchtvochtigheid
      en een beetje licht.

      ik zou gewoon dat blad afknippen (voorzichtig om geen verspreiding te krijgen)
      en weggooien. het is geen direct verspreidende schimmel die de plant aantast
      in haar structuur, maar zal uiteindelijk parasitair de plant proberen over te nemen.
      omdat de plantstructuur een mooi poreuze ondergrond is breid de schimmel uit als
      colonie in ergste geval. ik heb het met een tomaat gehad dit jaar, duurde 2 a 3 weken en toen
      was ie grijs. is dus ook funest als het in je toppen komt, je kan het er niet af krijgen.
      daar waar schimmel zit komt geen licht door en blijft schimmel terug groeien als je het probeert
      te verwijderen.

      hou het dus goed in de gaten, volgens mij staat ie buiten, dus misschien afdakje maken ????

      succes ermee

      Comment


        #4
        Re: Is dit meeldauw?

        Das geen schimmel hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Is dit meeldauw?

          IMG_8086.jpg
          is dat een schimmel?

          Comment

          Bezig...
          X