Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

amnesia (blad)probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    amnesia (blad)probleem

    Korting op 420shop
    hoi,
    mijn amnesia-meisjes staan nu 4 wkn in de bloei,
    ph is 5.7 en ec is op dit moment 2.2
    temperatuur schommelt tussen 28 en 30 graden
    en zoals je op de foto`s kunt zien,(en zo ziet er 1/5 uit)
    gaat er iets goed mis,en ik hoop dat iemand mij kan helpen,
    ik heb al 1 fout gezien,en dat is,ik heb ze getopt in de 1e week bloei,
    dat moest zo is mij verteld,ik lees hier dat dit juist niet goed is voor `t bloeiproces,en voor dat `t dus echt fout gaat,vraag ik jullie hulp,

    alvast bedankt, goean
    Attached Files

    #2
    Zijn uw bloempotten wel groot genoeg, want ik heb de indruk dat ze te klein zijn.

    grtz

    Comment


      #3
      `t zijn geen potten,ze staan op slabs,
      3 om 2, 15 per vierkante meter

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          die droogte zou kunnen,heb heel veel moeite om de LVH omhoog te krijgen,ga proberen de temperatuur te laten zakken,en nee ik besproei ze niet met water,ik heb mijn druppelaars op 5 x 2 minuten watergeven staan,
          ik heb op 2 m2 2 x 600 wat en op 3 m2 400w,600w,400w ik heb wel een vermoeden dat mijn ventilatie te wensen overlaat,een raam wat op een kier staat,met gesloten rolluiken,en een paar gaten in het plafond (4)van zo`n 10 cm gemiddeld,ik ga ook morgen die topic lezen,
          bedankt

          Comment


            #6
            je kan ook emmers met water en handdoeken erin in je ruimte zetten,dit gaat de vochtigheid ook omhoog brengen.
            Peace

            Comment


              #7
              ik zou eens doorspoelen en m,n afvalwater meten en eens kijken wat dat aangeeft,ik heb het idee dat het overbemesting is.

              Comment


                #8
                idd alien
                ec 2.2 in week 4?

                spoelen naar minimaal 1.8

                combo te hoge ec icm de lv is de nekslag imo

                greetz

                Comment


                  #9
                  thanks,ik ga al jullie raadgevingen uitvoeren,ik heb al aan m`n vetilatie gewerkt,en heb een blazer aanstaan met frisse lucht,
                  en over een paar dagen maak ik weer wat foto`s,dan hoop ik verbetering te zien,

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      ec 2.2 te weinig?

                      tis wel haze, maar maximale ec voor haze is 2.2 dacht ik dan.

                      wel kan het zijn dat de ph waarde ernstig afwijkt en als dat het geval is dan zou het ook een tekort kunnen zijn.

                      meten = weten,

                      greetz

                      Comment


                        #12
                        dat is eigenlijk wat ik ben vergeten te vragen,
                        wat zo`n beetje het maximale ec voor haze is,ik heb m`n ph en ec meters nagekeken,en ze wijken alle 2 niets af,en misschien is `t omdat ik `t graag wil zien,maar `t lijkt te werken,`t wordt sowieso niet erger,ik heb nu extra ventilatie en verse lucht,emmers water neergezet,gespoeld naar 1.7 daarna vat gevuld op 1.8 ec en ph 5.7,en de temperatuur is tussen 24 en 26 met lampen aan en ongeveer 18 tot 20 als ze uit zijn,lv is ong.45 % en `s nachts 80%,in het midden van de week neem ik weer een paar foto`s,plaats ze hier,als ze vooruit gaan zien jullie dat toch beter dan ik,maar dat komt bij mij ook nog wel(gniffel,gniffel),ik zet ong.elke week nieuwe pics,dan kunnen jullie `t een beetje volgen,das wel `t minste wat ik kan doen,om mijn dank te uiten,

                        grtzzz

                        Comment


                          #13
                          zo hard

                          hoi hoi,

                          sorry dat ik niks meer poste,`t ging ineens zo hard,
                          dat ze elke dag verder achteruit gingen,wat ik ook probeerde...
                          misschien wel te veel geprobeerd...heb er 200 gram aan over gehouden,
                          beter iets dan niets zullen we maar zeggen,
                          bedankt voor jullie meedenken,en misschien kan ik ooit ook eens helpen,wie weet....

                          Comment

                          Bezig...
                          X