Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Als ze naar beneden krullen dan kan dat ook door je zuurtegraad zijn! Dus misschien die ook even bekijken.
Ik hoorde ook dat een foute LV relatief nefast kan zijn voor je planten dus probeer daar ook wat aan te doen. Verder zie ik niet veel zaken aan wat het kan liggen als de rest van je waarden okee zijn.
22% is veelste laag, beste is om op wat voor manier dan ook de LV altijd boven de 35% te houden. optimaal voor een mens is bijvoorbeeld tussen de 40 en 60%, dus zo behandel ik persoonlijk de dames ook.
Ik weet zeker dat u ook knockout gaat in een ruimte met rlv 22%
Comment