Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele en verwelkte bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele en verwelkte bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo beste mede-kwekers,

    Ik heb dit forum al veel bezocht maar ik denk dat mijn probleem nog niet echt vermeld is:
    Ik ben sinds een 2-tal weken begonnen met mijn eerste drie zaadjes fruit spirit,
    en nu heb ik mijn ventilator die warmte blaast als mijn lamp uit is in mijn kast gezet.
    Maar vandaag ben ik terug gaan kijken en de ene kant was helemaal verwelkt en de bladeren waren zelfs geel.
    Hoe komt dit?
    Ik geef geen voeding aan mijn planten maar heb nu wel voeding gekocht van hesi.

    Alvast bedankt,
    Kushwestcoast.


    OG Kush, from the westcoast. WOOP WOOP
    Attached Files

    #2
    Re: Gele en verwelkte bladeren

    Je gebruikt geen ventilator maar een elektrisch kacheltje. Moet je je hand er eens voor houden: de uitgeblazen lucht is hardstikke warm. De meeste van dat soort kacheltjes hebben ook alleen een blaasstand, zonder verwarming dus, om bijvoorbeeld in de zomer voor verkoeling door luchtcirculatie te zorgen. Als deze mogelijkheid aanwezig is, zou ik die stand gebruiken.

    Comment


      #3
      Re: Gele en verwelkte bladeren

      Die had duidelijk last van dat kacheltje, weghalen dat ding, want er zit ook nog een lampje op zo te zien.

      Comment


        #4
        Re: Gele en verwelkte bladeren

        En komt het nog goed met hem? Vandaag reeds ziet hij er hetzelfde uit :s

        Alvast bedankt

        Comment


          #5
          Re: Gele en verwelkte bladeren

          Ghehehe..geroosterd wietblad, die komen niet meer goed natuurlijk.
          De nieuwe blaadjes moeten weer goed zijn, dan komt ze er wel bovenop.

          Misschien je topic even laten verplaatsen, je zit nu in de Member introduction.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X