Help, ik heb bladproblemen en het wordt steeds erger!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Groene1
    Retired
    • Dec 2012
    • 1

    #1

    Help, ik heb bladproblemen en het wordt steeds erger!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik zou me eerst even voor stellen, ik ben een hobby kweker met 6 White widow planten.
    Ze zijn nu 5 weken oud, en ik heb nu ongeveer een week van deze symptomen:
    - gele vlekken in het midden en op de puntjes van het blad.
    - de nerven krijgen bruine randen/vlekjes.
    - bladeren krullen naar beneden.
    - bladeren zijn niet zo goed omwikkelt.

    Ik denk zelf dat ik een te hoge ph waarde heb, maar wat kan ik hier aan doen
    en heb ik het goed?

    Mij hoor graag van jullie!image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Help, ik heb bladproblemen en het wordt steeds erger!

    Hoeveel voeding geef je, welke aarde ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #3
      Re: Help, ik heb bladproblemen en het wordt steeds erger!

      Krijg je vechters van eh, no worries..

      Comment

      • Fruitboer
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 412

        #4
        Re: Help, ik heb bladproblemen en het wordt steeds erger!

        Maak ff foto's zonder de lamp er op... De echte kleuren zien zal veel helpen voor onze kenners om een diagnose te stellen.

        Geef ook details mee, zoals medium, voeding, t°, RLV%, PH, verlichting, zuur je af, gebruik je leidingwater, regenwater, laat je je water uitwasemen enz...
        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

        Comment

        Bezig...