beste mede smokers . nu eindelijk men pc terug te hebben , kan ik nu eindelijk een topic starten van men plantjes . dit doe ik vanavond : maar nu zit in men laatste 3 weeken voor de oogst en krijg last van paarse stengels en bladvergeling . de stengels zijn wasrschijnlik van temperatuur verschillen . en de bladvergeling denk ik van te kort aan stikstof 4 van de 5 plantjes heben er van de ene wat meer dan de andere . nu men vraag is welke voeding ik het best zou geven voor stikstoftoevoer zou er morgen omgaan naar de alien zo men plantjes niet naar de ruk gaan !! 3x northernlight 1x jack herrer '1x fruit spirit ' = echt bom wietje !! alvast bedankt
Bladvergeling & Paarse stengels
Collapse
X
-
Re: Bladvergeling & Paarse stengels
Zonder foto's kun je geen goed advies verwachten natuurlijk, dan blijft het een beetje gokken.
Als jij denkt dat het een stikstoftekort is, dan geef je gewoon een keer groeivoeding.
Maar je moet zo de laatste week geen grote veranderingen meer verwachten.
Ik neem aan dat je over een week overgaat op gewoon water zonder voeding.Comment
-
Re: Bladvergeling & Paarse stengels
ben deze week al overgegaan op alleen water , gewoon voor de smaak , vorige kweek een week later beginnen spoelen en de smaak van de producten zat er lik nog ietsje in .. kan het daaar aan liggen omda ik al aan het gewoone wteren ben ? mvg dus als het stikstof tekort is gewoon de groeivoeding van canna gebruiken ?2015 * zboy's toppentuintje *
en voor de rest blaazee it mede growersComment
-
-
Re: Bladvergeling & Paarse stengels
heb een topix geopend bij kweekverslagen binnenkweek .. fotos staan erbij mvg2015 * zboy's toppentuintje *
en voor de rest blaazee it mede growersComment





Comment