Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vreemde bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vreemde bladeren

    Korting op 420shop
    ik heb een vraagje ik ben al geruime tijd aan kweken op kleine schaal nu heb ik zins een maand of 14 het fenomeen autofem ontdekt en heb daar veel pleizier en succes mee . wat ik nu steeds koop zijn zaadjes van DUTCH PASION en het zaadmerk AUTOMAZAR ik haal +- 250gr van 3planten af nu heb ik alleen de laatste keer een erg vreemde plant erbij zitten het model van de bladeren klopt niet er zitten ballen aan dus na mijn mening is het een mannetje maar nu komen er alsnog topjes aan met thc draden wat is dit nu en moet ik de plant vernietigen of niet .

    gr tukkertomvreemde bladeren.jpgDSCF1923.jpgDSCF1919.jpgDSCF1927.jpgDSCF1928.jpgDSCF1929.jpg

    #2
    Re: vreemde bladeren

    K kan geen banaantjes ontdekken,wel wat voorbloei.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: vreemde bladeren

      Heb je gedacht aan een hermafrodiet? Als je niet weet wat het is, er staan verschillende topics over op jointjedraaien.nl.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...rodieten+topic

      Ook een foto
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/a...1&d=1263152968
      Last edited by Ralf0354; 19 January 2013, 22:26.

      Comment


        #4
        Re: vreemde bladeren

        Da's duidelijk lichtstress.
        Je donkerperiode is niet donker, of je houdt geen regelmatige lichtcyclus aan, of je hebt ze op 12/12 gehad en bent daarna weer naar 18/6 gegaan ofzo.

        Precies dit zie je ook als je te vroeg buiten begint.
        Het komt wel weer goed, maar kost je een week of 4-5 extra, en als ze hermagevoelig is, is de kans op ballen groot.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: vreemde bladeren

          dit zijn autoflowers

          Comment


            #6
            Re: vreemde bladeren

            Het feit dat een autoflower in bloei gaat onafhankelijk van het aantal uren donker dat ze ervaart wil niet zeggen dat je dan zomaar een strek schommelend lichtregiem kan hanteren. Het zegt enkel iets over de manier van bloei-inductie. Voor de rest heeft een autoflower ook gewoon reinheid rust en regelmaat nodig.

            Comment

            Bezig...
            X